abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51545897
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Als je écht voldoening wil: koop een pistool en schiet het lichtgetinte varken af als een hond.

Wil je het op de 'algemeen geaccepteerde' manier doen: doe aangifte bij de helden agent, en wordt vervolgens met een kluitje in het riet gestuurd en opgewacht door meneertje zelf + vrienden.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:09:31 #52
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51545899
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef Dribbel_ het volgende:

[..]

Dat komt door die mongolen bij de politie waar de aangeklaagde persoon het recht heeft om alle gegevens van de aanklager te bekijken. Dat is gewoon te belachelijk hierdoor worden te veel dingen uit angst niet aangegeven
Idd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_51545909
Ik vind een webcam gewoon zeer onverstandig als de persoon (het meisje meestal, aangezien die weleens onderdanig willen zijn aan een stoere knul) jonger is dan 15 jaar. Pas dan beginnen ze ook enig écht begrip te krijgen wat jongens willen .e.d. Daarnaast wil je niet weten wat er allemaal wordt gevraagd, en het wordt soms zelfs nog gedaan ook. Het is gewoon erg sad.
Meisjes van onder de 115 denken gewoon minder snel aan kwade bedoelingen e.d.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_51545928
Post eens een foto van die gast.Hij is pas achttien en al op weg een crimineel te worden.
pi_51545932
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:11 schreef Terpentin07 het volgende:
Post eens een foto van die gast.Hij is pas achttien en al op weg een crimineel te worden.
Criminelen beginnen tegenwoordig al op hun 12e.
X
X
X
pi_51545941
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:12 schreef Frasier het volgende:

[..]

8e. Kijk maar eens naar het uitschot in woonwagenkampen, en achterstandsbuurten.
pi_51545983
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:12 schreef Frasier het volgende:

[..]

Klopt maar ik vind het verschikkelijk hoe het tegenwoordig gaat.Je wordt op straat uitgescholden en bedreigd.En wat doet de politie, juist.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:17:07 #58
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51546001
Politie is hier bijna nooit te vinden. Al helemaal niet na 18:00.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:18:37 #59
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51546025
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:10 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik vind een webcam gewoon zeer onverstandig als de persoon (het meisje meestal, aangezien die weleens onderdanig willen zijn aan een stoere knul) jonger is dan 15 jaar. Pas dan beginnen ze ook enig écht begrip te krijgen wat jongens willen .e.d. Daarnaast wil je niet weten wat er allemaal wordt gevraagd, en het wordt soms zelfs nog gedaan ook. Het is gewoon erg sad.
Meisjes van onder de 115 denken gewoon minder snel aan kwade bedoelingen e.d.

maarja er gewoon over praten en vooral vertellen tegen je dochter dat elke keer dat die weer contact zoekt ze het aan jou verteld moet. Wat het alleen maar erger maakt is als je haar kwaad maakt , of haar elke keer gaat controleren bij alles wat ze doet
happen naar de baas
pi_51546057
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:17 schreef Aanvoerder het volgende:
Politie is hier bijna nooit te vinden. Al helemaal niet na 18:00.
De politie heeft hun prioriteiten ergens anders liggen. Voornamelijk verkeersovertredingen doen het bij hun altijd goed.
X
X
X
pi_51546067
stuurt hij ook emails naar je dochter?
Zo ja, haal de IP adressen eruit en geef ze aan de politie.
Dan is hij zo gepakt.
pi_51546085
Hé niet om het even maar dit enzoot mag toch heul niet
pi_51546104
Trouwens, één van de betere klachten die ik in dit forum ooit heb mogen lezen! Driewerf hulde
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:24:13 #64
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_51546114
Waarvoor precies wil je hem eigenlijk aangeven ?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:24:51 #65
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_51546127
Je kan trouwens wel aangifte doen, alleen of het veel helpt betwijfel ik. Naast deze ''loverboy'' zijn er nog talloze andere ''loverboys'' die wachten tot ze een prooi hebben gezien. Je moet je dochter gewoon een paar dingen duidelijk maken over ''loverboys'' en dergelijke. Ze is pas echt veilig wanneer zij het zelf gaat inzien.
pi_51546138
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Waarvoor precies wil je hem eigenlijk aangeven ?
Seks sjetten!
pi_51546157
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef AryaMehr het volgende:
Je kan trouwens wel aangifte doen, alleen of het veel helpt betwijfel ik. Naast deze ''loverboy'' zijn er nog talloze andere ''loverboys'' die wachten tot ze een prooi hebben gezien. Je moet je dochter gewoon een paar dingen duidelijk maken over ''loverboys'' en dergelijke. Ze is pas echt veilig wanneer zij het zelf gaat inzien.
Goed punt!
Ook zo gaar dat de politie snelheidsbekeuringen geeft, alsof er nooit meer iemand te hard gaat rijden enzo
pi_51546159
Als hij met loverboy online komt als msn-naam heb ik niet het vermoeden dat het 'serious shit' is..
Gewoon een geile puber die beetje stoer wil doen!

Verder vraag ik me een beetje af waar iedereen exact aangifte van wil gaan doen?
Hoe spijtig dit ook is maar strafrechtelijk gaat dit echt een lastig verhaal worden..

Het is natuurlijk wel goed te weten wie deze vent is.
Maar..
Dat is vaak het probleem niet zo, in Amsterdam kun je ze stuk voor stuk aanwijzen.
De bewijslast ligt vaak wat lastiger..
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:28:00 #69
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51546170
Als hij al 18 is, dan is hij gewoon net zo strafbaar als een pedofiel van 64.
pi_51546226
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:18 schreef Hijacking het volgende:

[..]

maarja er gewoon over praten en vooral vertellen tegen je dochter dat elke keer dat die weer contact zoekt ze het aan jou verteld moet. Wat het alleen maar erger maakt is als je haar kwaad maakt , of haar elke keer gaat controleren bij alles wat ze doet
typo, maar misschien is onder de 115 ook wel correct.. |Daarna zijn ze niet meer bruikbaar
pi_51546263
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:28 schreef Aanvoerder het volgende:
Als hij al 18 is, dan is hij gewoon net zo strafbaar als een pedofiel van 64.
Hij heeft toch nog niets gedaan? Die dochter loog bovendien ook (dat ze 14 was b.v.) en wie weet wat nog meer, wie weet heeft ze al iets laten zien, een borst of whatever...
pi_51546290
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:35 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Hij heeft toch nog niets gedaan? Die dochter loog bovendien ook (dat ze 14 was b.v.) en wie weet wat nog meer, wie weet heeft ze al iets laten zien, een borst of whatever...
18 en 14 is nog steeds pedeaufiel sjeweets
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:38:20 #73
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51546302
Idd. 12 of 14 maakt geen reet uit. Of ze haar borst heeft laten zien of wat dan ook, maakt niet uit. Ik zie in die paar stukken uit de weblog al genoeg strafbare feiten.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 02:39:21 #74
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_51546320
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:38 schreef Aanvoerder het volgende:
Idd. 12 of 14 maakt geen reet uit. Of ze haar borst heeft laten zien of wat dan ook, maakt niet uit. Ik zie in die paar stukken uit de weblog al genoeg strafbare feiten.
Ik denk dat je daar best wel een fout maakt Hier kan de politie dus zo goed als niks mee en die gozer gaat hier zo makkelijk mee wegkomen als er uberhaubt al aangifte gedaan gaat worden
pi_51546325
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 02:37 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

18 en 14 is nog steeds pedeaufiel sjeweets
Ja als ze sex gehad hebben ofzo, alsof de politie hem nu oppakt...

Ja, je hebt gevraagd aan dr voor dr kleren uit te doen hé, en sex te hebben hé?

Ikke niet weten, zij zegt ze was 14

18 en 14 mag niet jongetje

Ow, sorry

Naja, was ze wel lekker?

Huh?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')