abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 23:18:13 #1
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_51541097
Een klein tijdje geleden heeft deze jongeman besloten om zijn media ( tv, computer, spelcomputer) niet meer tegenover zijn bed te zetten wegens slaapverminderende activiteiten daaromtrend, dus heb ik het verhuist naar een andere kant van de kamer zodat ik een beetje rustig in mijn nest kan liggen zonder 7 standby lichtjes die me smachtend aan zitten te staren in de voor de rest donkere kamer.

Moest wel even een nieuw electrapunt aangelegd worden maar dat was geen probleem, dachten we. Even een vriend op laten draven die het wel wist, op een twijfelachtig punt een nieuw stopcontact aangelegd ( twijfelachtig punt omdat in een ver verleden hebben twee buurman en buurman achtige het lichtpunt aangelegd van de overloop ) Nu werkt het stopcontact als een droom maar met één klein probleempje, als je beneden aan de trap het licht uitdoet heb je een kans dat boven het stopcontact zonder stroom staat, ja, een kans, het is niet elke keer maar alleen bij een specifieke combinatie van bovenschakelaar en onderschakelaar .

Dus gisteren heb ik alles omgezet en vandaag alles aangesloten, helemaal geweldig en ik ga naar beneden, doe het licht uit ( ook leuk, het licht boven is kapot dus het is gewoon automatisme ), later ga ik weer naar boven en doet opeens niets het meer, lekker dan . Probeer het lichtje nog aan te doen die ik ook had aangesloten, geen effect. Hmm. Ben weer naar beneden gelopen om te controleren of de stoppen waren doorgeslagen en uit automatisme haal ik die schakelaar weer om en ik zag opeens licht! Ik dacht nog van ' huh het licht is toch kapot?' maar wat bleek, ik had het licht aangedaan zonder dat er stroom op zat en door het overhalen van de schakelaar ging dat licht ( en de rest ) weer aan .

Dus mnoet ik van de week maar even met het electriciteit gaant prutsen opm te kijken of het met een ander draadje misschien beter gaat .

Wish me luck.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 16 juli 2007 @ 23:21:10 #2
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_51541218
Bij deze:

Luck!
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_51541260
Sterkte sgat, hvj wjnmk
pi_51542123
Waarom laat je alles op standby staan ?!
pi_51542198
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:43 schreef ernstigezaak het volgende:
Waarom laat je alles op standby staan ?!
Omdat het kan? En sommige apparaten kun je niet geheel uitzetten (zonder instellingen te verliezen).
  maandag 16 juli 2007 @ 23:47:32 #6
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_51542294
Trek een kabeltje rechtstreeks uit de meterkast. Langs de plint naar boven, vastkloppen met krammetjes.

Mag eigenlijk niet, maar werkt wel.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:10:51 #7
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51544781
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Trek een kabeltje rechtstreeks uit de meterkast. Langs de plint naar boven, vastkloppen met krammetjes.

Mag eigenlijk niet, maar werkt wel.
ja dat is natuurlijk veel handiger en veiliger dan met een verlengsnoer en stekkerblok vanuit je eigen kamer stroom pakken _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_51544990
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef Juup© het volgende:

[..]

Omdat het kan? En sommige apparaten kun je niet geheel uitzetten (zonder instellingen te verliezen).
tv, computer, spelcomputer)

Wat wil je hier aan verliezen? Alles word opgeslagen..
Jij bent echt een noob

edit.

oja, "Lekker belangrijk"
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:48:09 #9
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_51545511
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bij deze:

Luck!
Tics van je petten.
pi_51546274
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:21 schreef Sjibble het volgende:

[..]

tv, computer, spelcomputer)

Wat wil je hier aan verliezen? Alles word opgeslagen..
Jij bent echt een noob

edit.

oja, "Lekker belangrijk"
Je huis, wanneer die tv in de fik vliegt Zou niet de eerste keer zijn.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_51546364
Tsjonge, laat het meteen goed maken en niet door een vriend die denkt een beetje te kunnen klussen...

Mocht bovendien bij brand de verzekering gaan zoeken heb je een probleem.
pi_51546382
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef Juup© het volgende:

[..]

ja hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')