Whehehe ik weet niet of dat een compliment isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. een vriendin van me lijkt op Laurie.. (alleen qua uiterlijk)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En alle kinderen en vrouwen de stuipen op het lijf jagen?
Mwah is ook maar een pose op internetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lekker, dat zelfbewustzijn! Staat je goed..
Ik heb nog een hele mooie.. met een rood en een zwart lint..![]()
Er zit stof op..![]()
Sinds twee weken een laptop.. het rusthuis wacht..
Kitty was gisteren een lerares van Derrick in The Tracy Morgan Show. Zelfde lachje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat "Jackie" de stem doet van Meg Griffin in The Family Guy
Ahh.. ik weet toch hoe je bent.. (een beetje)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah is ook maar een pose op internet
Oeh hebben hebben hebben?![]()
![]()
Bijna klaar met het tweede artikel
Nee het lange artikel heb ik al geschreven. Het is meer dat ik het onderwerp lastig vind (schoolzwemmen)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is het lange artikel? Of het artikel waar je niet tevreden over bent?
Oh gutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het lange artikel heb ik al geschreven. Het is meer dat ik het onderwerp lastig vind (schoolzwemmen)
Hoe kun je dat nou zeggen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat keepmyfile gebeuren is vorig jaar helemaal langs me heen gegaan. Ik vind het echt mooi. Wereld aan nieuwe vragen!
Inderdaad, die goeie oude tijd met dafquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen?
Je hebt toch ook wel Daf's Foute Melodieparade meegemaakt?
Ja um.. dat wel, maar ik heb het nooit actief zelf gebruikt zeg maar. Ik dacht dat ik me aan moest melden of dat het te ingewikkeld zou zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen?
Je hebt toch ook wel Daf's Foute Melodieparade meegemaakt?
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?quote:
Ik heb hem ooit gemailed voor de 2e meet, geen reactie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad, die goeie oude tijd met dafLeeft ie nog eigenlijk?
Life for Rent is wel een mooi liedje.. zij was ook onwijs indie toen ze 12 was heb ik gehoord.. heb haar lief!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?
Ja echt welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |