quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
tubbie??
Ik houd die illusie ook graag hoog..quote:
Kijk dat ben ik sowieso welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik houd die illusie ook graag hoog..
..maar als je echt op een typemachine werkt nu.. dan ben je wel zo'n beetje de tofste babe van Utrecht en omstreken..
Neen..avatar-related.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet in verband met wyccie haar sanitaire gewoontes verder of zo..?
That 70's zou bezig moeten zijn...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Leuk leuk.. je bent me zoals altijd weer een paar stappen voor..
Ik ben gelukkig altijd wel snel met het schrijven van artikelen. Ben de meeste tijd kwijt aan uitstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dat is nog rap gegaan
Jij ligt er wel voor 3-en in
Lekker, dat zelfbewustzijn! Staat je goed..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat ben ik sowieso welMaar helaas geen typmachine nee, dat was wel tof geweest
One article down, two more to go
I is watching.. meerdere afleveringen toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That 70's zou bezig moeten zijn...
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig altijd wel snel met het schrijven van artikelen. Ben de meeste tijd kwijt aan uitstellen eigenlijk![]()
Zou best kunnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
I is watching.. meerdere afleveringen toch?
Nu 'Teachers' dat vind ik onwijs suf.. en ze roken allemaal.. dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou best kunnen
Heb even geen zin om te kijken...zit te lezen
Gek..volgens Teletekst zou om 1:40 That 70s moeten zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nu 'Teachers' dat vind ik onwijs suf.. en ze roken allemaal.. dat kan echt niet!
Hierna komt volgens mij Tracy Morgan.. dat vind ik wel weer leuk
En alle kinderen en vrouwen de stuipen op het lijf jagen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb tevens waarschijnlijk de fabrikant gevonden van mijn avatarmasker.
Als het 'm is ga ik proberen hem voor Lowlands te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |