The witness confesses! Hang himquote:
Hm.. Fran Drescher dus.. en de oud-voorzitter van de voetbalclub waar ik ben opgegroeid..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou goed..haten is wat sterk wellicht. Maar er is vast wel iets of iemand waar jij rillingen bij krijgt als je er al aan moet denken.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hm.. Fran Drescher dus.. en de oud-voorzitter van de voetbalclub waar ik ben opgegroeid..
Zekers.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:04 schreef Neleos het volgende:
Hier nog wat te doen dan?
Zo..lekker typejequote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat was een achterbakse galblaas. Mijn moeder gaf me pas vorig jaar gelijk toen hij werd ontslagen wegens valsheid in geschrifte en door zijn vrouw verlaten vanwege het onderhouden van innige banden met een Poolse prostituée.
Nee, inderdaad. Ik wou eerst even wachten tot iemand anders het opmerkte, maar niemand zei wat...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:05 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zekers.
Jij had die Ouagadougou gewoon goed toch? Ik snapte het al niet.
dat puntquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:09 schreef steve555 het volgende:
Even voor de goede orde, Spleen, die punt van ouagadougou. Neleos had hem voor jou, ik heb mij dat overlezen. excuses
Geeft niks. Ben wel benieuwd of er nog iemand een nieuw topic gaat openen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:09 schreef steve555 het volgende:
Even voor de goede orde, Spleen, die punt van ouagadougou. Neleos had hem voor jou, ik heb mij dat overlezen. excuses
Zeker als je de reeds gestelde vraag gezien hebt is dat vrij interessant.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Geeft niks. Ben wel benieuwd of er nog iemand een nieuw topic gaat openen?
Inderdaad, dat is een makkelijk punt scoren.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Zeker als je de reeds gestelde vraag gezien hebt is dat vrij interessant.
Heyquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:17 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hee, was jij d'r ook? Nou, truste dan maar he.![]()
Tong speelt vals.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:35 schreef Neleos het volgende:
Oke. OPeetje toegevoegd, maar ik ga niet meer tellen vanavond.
nee, te lui voor, wat is de url?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Steve, heb je het nieuwe quiztopic al gevonden?
Uhh.. nee ik ga in zomerslaap denk ik.. laat me weten als er een gezellige meet is of zo..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:49 schreef Neleos het volgende:
Kom jij ook nog even kijken dan Stanley?
Ok.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Uhh.. nee ik ga in zomerslaap denk ik.. laat me weten als er een gezellige meet is of zo..
Dat is voor de filmquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:37 schreef LadyBlack het volgende:
Die rechter is weloverigens.....
Maar jammer van het geblondeerde haar
I'm drop dead serious!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |