Je mist de humor-factorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Voor de C (of voor de l als je het voluit schrijft)
Voor de C.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Haha.. weet je niet waar die S voor staat of zo?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Voor de C (of voor de l als je het voluit schrijft)
Moment..even tellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Discworld Serie, dat wist ik natuurlijk. Hoeveel boeken moet je nog?![]()
15 gelezen en er zijn er nu 37.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Discworld Serie, dat wist ik natuurlijk. Hoeveel boeken moet je nog?![]()
Hoeveel dagen doe je over een boek?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
15 gelezen en er zijn er nu 37.
Ik had eigenlijk al gehoopt rond de 21 te zitten
Neen. Ik lees ze hoofdzakelijk op subverhaallijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:05 schreef wyccie het volgende:
Jemig. Lees je ze op alfabet?
De meesten van de tot nu toe gelezen boeken had ik in een dag of 3 uit.quote:
Dat kloptquote:Ik heb trouwens jouw boek hier nog liggen.![]()
Wehehehequote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef MaJo het volgende:
Grrr... Ik zei toch net dat ik geen zin had om aan mijn artikelen te werken? Wilde ik er net aan beginnen kom ik erachter dat mijn notieblok in Utrecht ligt terwijl ik 30km verder op bij mijn ouders ben![]()
Net dus de auto gepakt en heen en weer gereden. Nu heb ik nog minder zin om die stomme stukken te tikken....
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
MaJo wordt ook niet gestoken en zij is sowieso een prinses.. don't talk yourself into a crisis just yet..
Je snapt wel dat mijn verhaal niet grappig was he?quote:
Absoluutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je snapt wel dat mijn verhaal niet grappig was he?![]()
![]()
![]()
Aan de slagquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:08 schreef MaJo het volgende:
Grrr... Ik zei toch net dat ik geen zin had om aan mijn artikelen te werken? Wilde ik er net aan beginnen kom ik erachter dat mijn notieblok in Utrecht ligt terwijl ik 30km verder op bij mijn ouders ben![]()
Net dus de auto gepakt en heen en weer gereden. Nu heb ik nog minder zin om die stomme stukken te tikken....
quote:
Je moetquote:
Hoe eerder je begint, hoe eerder je op je bed ligt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |