Whehehe ik weet niet of dat een compliment isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nem.. een vriendin van me lijkt op Laurie.. (alleen qua uiterlijk)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
En alle kinderen en vrouwen de stuipen op het lijf jagen?
Mwah is ook maar een pose op internetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Lekker, dat zelfbewustzijn! Staat je goed..
Ik heb nog een hele mooie.. met een rood en een zwart lint..![]()
Er zit stof op..![]()
Sinds twee weken een laptop.. het rusthuis wacht..
Kitty was gisteren een lerares van Derrick in The Tracy Morgan Show. Zelfde lachje!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
Ik lees net dat "Jackie" de stem doet van Meg Griffin in The Family Guy
Ahh.. ik weet toch hoe je bent.. (een beetje)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah is ook maar een pose op internet
Oeh hebben hebben hebben?![]()
![]()
Bijna klaar met het tweede artikel
Nee het lange artikel heb ik al geschreven. Het is meer dat ik het onderwerp lastig vind (schoolzwemmen)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:08 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is het lange artikel? Of het artikel waar je niet tevreden over bent?
Oh gutquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee het lange artikel heb ik al geschreven. Het is meer dat ik het onderwerp lastig vind (schoolzwemmen)
Hoe kun je dat nou zeggen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat keepmyfile gebeuren is vorig jaar helemaal langs me heen gegaan. Ik vind het echt mooi. Wereld aan nieuwe vragen!
Inderdaad, die goeie oude tijd met dafquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen?
Je hebt toch ook wel Daf's Foute Melodieparade meegemaakt?
Ja um.. dat wel, maar ik heb het nooit actief zelf gebruikt zeg maar. Ik dacht dat ik me aan moest melden of dat het te ingewikkeld zou zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:24 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou zeggen?
Je hebt toch ook wel Daf's Foute Melodieparade meegemaakt?
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?quote:
Ik heb hem ooit gemailed voor de 2e meet, geen reactie.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inderdaad, die goeie oude tijd met dafLeeft ie nog eigenlijk?
Life for Rent is wel een mooi liedje.. zij was ook onwijs indie toen ze 12 was heb ik gehoord.. heb haar lief!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?
Ja echt welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je Dido goed vindt?
Ik doelde zelfs op het hele Albumquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Life for Rent is wel een mooi liedje.. zij was ook onwijs indie toen ze 12 was heb ik gehoord.. heb haar lief!
Tony Rich valt er dan net buiten.. whaha..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja echt wel
Mijn muzieksmaak is enorm breed. Behalve RAP en R&B kan ik me overal in vinden
Ik draai die CD niet zo vaak meer maar kom 'm net weer tegen![]()
Oh zo..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja um.. dat wel, maar ik heb het nooit actief zelf gebruikt zeg maar. Ik dacht dat ik me aan moest melden of dat het te ingewikkeld zou zijn.
Die cd ben ik trouwens kwijt. Bij m'n broer in de computer laten zitten en hij heeft 'm weg gegooid of zo denk ik.
Nou ja, goed. Uitzonderingen daargelatenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Tony Rich valt er dan net buiten.. whaha..
Ja, werkelijk verschrikkelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik zag op een gegeven moment een clip van Jewel.. en ik zou zweren dat het een parodie was.. ze zat onder de make up.. borsten benadrukt.. strakke spijkerbroek.. maar al te gauw werd me duidelijk dat dit serieus de nieuwe Jewel was.. onbegrijpelijk!
Ken ik niet. Eens opzoeken.quote:Zo rond '99 heeft ze ook een dichtbundel uitgebracht.. a Night without Armor.. Armor, niet Amor, met Jewel is/was Amor altijd aanwezig
Ja, JB is ook walgelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:39 schreef MaJo het volgende:
Iew nee Dido vind ik echt verschrikkelijk. Van haar stem krijg ik echt rillingen. Het James Blunt effect zeg maarCheck mijn fobo maar bij dingen die ik haat
Hehe er is wel meer wat ik slecht vind hoor, alleen bij Dido en JB krijg ik echt jeuk als ik die hoor. Ik zap ook meteen als ik ze hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:42 schreef Nembrionic het volgende:
Oh..allen Dido en James Blunt dus
Je filmsmaak is overings totaal niets mis mee
Ik de Tweeling en Breakings the Waves niet gezien maar de rest wel
Tuurlijk respecteer ik ze, en mensen die ervan houden ook wel (al kan ik het écht niet begrijpenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:47 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo, haat past toch niet bij jou?
Je hebt er minder mee, maar respecteert wel hun arbeidsethos? Dat klinkt beter..
James Blunt is lief. Ik vind het stoer hoe hij omgaat met het feit dat hij dan op numm1 staat van 'meest irritante liedje ooit' terwijl 'You're Beautiful' gewoon een mooi nummer is. Radiostations en mensen kunnen geen maat meer houden in deze maatschappij van overconsumptie. Blegh!
Wow lezen en fokken tegelijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga zo plat trouwens
Ben aardig opgeschoten in mijn boek
Nee serieus, haat niet. Ik heb wel een sterk gevoel voor of ik mensen kan vertrouwen of niet. Als ik dan voel dat iemand niet pluis is begrijpen anderen soms niet waarom ik afstand houd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:50 schreef Nembrionic het volgende:
Kom op Stan..ook jij kent haat jegens iets of iemand
Dat is die vrouwelijke inslag..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow lezen en fokken tegelijkJe kunt goed multitasken
Ook ík heb vrouwelijke kantenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow lezen en fokken tegelijkJe kunt goed multitasken
Dat vind ik al leuker om te horen..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Tuurlijk respecteer ik ze, en mensen die ervan houden ook wel (al kan ik het écht niet begrijpen) en ok misschien is haat een groot woord, maar ik krijg er serieus kriebels van als ik ze hoor. En niet positieve kan ik je vertellen. Serieus, zet voor de gein eens James Blunt op in mijn buurt
Overigens heb ik laatst een hele uitzending Oprah gezien met JB omdat ik hem als persoon wel sympathiek vind. Heb zelfs naar de nummers geluisterd
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat is die vrouwelijke inslag..
Nou goed..haten is wat sterk wellicht. Maar er is vast wel iets of iemand waar jij rillingen bij krijgt als je er al aan moet denken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee serieus, haat niet. Ik heb wel een sterk gevoel voor of ik mensen kan vertrouwen of niet. Als ik dan voel dat iemand niet pluis is begrijpen anderen soms niet waarom ik afstand houd.
Haat ken ik niet, echt niet. Jezus is in mijn hart, dat gaat niet samen met haat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |