Ik moet m'n bed nog opmaken. Ik kan je vertellen dat dat een rotklus is als je een tweepersoonshoogslaper hebt.quote:
Omdat die wino optreden na optreden aflast? Echt schandalig is dat... Het levert wel mooie beelden opquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:17 schreef Nembrionic het volgende:
Mag ik nog even flink lachen @ Amy Whinehouse?
Discworld IS ook heel erg coolquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:18 schreef MaJo het volgende:
Dat Discworld klinkt verbazingwekkend leuk eigenlijkAsmo had me er al eens mee gespamd, misschien toch eens aan beginnen
Ik wil ook lezen in plaats van een artikel tikken(en ja ik ben al bezig
)
Het mooiste vind ik nog dat je in Engeland sinds kort kan wedden of ze op komt dagen of niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat die wino optreden na optreden aflast? Echt schandalig is dat... Het levert wel mooie beelden op
Dat is dus juist niet zo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef wyccie het volgende:
Klinkt inderdaad goed, maar er wordt wel héél veel verwezen. Aangezien ik er niet van houd om grappen te missen, wordt het nog een grote stap om er ooit aan te beginnen.
Hmm ik heb voor mijn verjaardag vorig jaar wel een fantasy trologie gekregen waarvan ik de naam vergeten ben, dat zou best wel eens die kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Discworld IS ook heel erg cool
En dan moet je Asmo maar vragen om om de Watch Trilogy voor op vakantie. Dan heb je het leukste begin
Daarbij moet je The Hitchhikers Guide to The Galaxy ook nog lezen
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet m'n bed nog opmaken. Ik kan je vertellen dat dat een rotklus is als je een tweepersoonshoogslaper hebt.![]()
Seriously? Dat is wel heel ergquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog dat je in Engeland sinds kort kan wedden of ze op komt dagen of niet.
Dus ik dacht: ze zal nu toch wel braaf zijn? Je bent een beetje dom als je gaat wedden dat ze niet komt.
Komt ze gewoon weer niet
My lips are sealedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmm ik heb voor mijn verjaardag vorig jaar wel een fantasy trologie gekregen waarvan ik de naam vergeten ben, dat zou best wel eens die kunnen zijnSnel checken dus (en mondje dicht tegen asmo
) Misschien leuk voor op vakantie, hoewel HP ook meegaat
Oeh ja en Hitchhikers guide
Ik krijg het nog druk
Ik bedoel de "motifs" die je op die Wikipagina ziet. Verwijzingen naar andere boeken! Die ik niet heb gelezen dus!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:26 schreef Nembrionic het volgende:
Dat is dus juist niet zo.
In de boeken wordt zelden naar personages verwezen. Er wordt gewoon opnieuw verteld over een personage of een grap. Dus in principe komt dezelfde grap in verschillende vormen in meerdere boeken terecht
Dat is dus juist het fijne. Er wordt niet verwezen, je kunt overal beginnen
Ik had een aardig zakcentje kunnen verdienenquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het mooiste vind ik nog dat je in Engeland sinds kort kan wedden of ze op komt dagen of niet.
Dus ik dacht: ze zal nu toch wel braaf zijn? Je bent een beetje dom als je gaat wedden dat ze niet komt.
Komt ze gewoon weer niet
Oh, ik ook niet. Boeit ook niet. Soms herken ik een stukje. Zoals één boek waarbij het om racisme gaat en er paralellen getrokken worden met de Islam. Maar daar hoef je niets voor gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel de "motifs" die je op die Wikipagina ziet. Verwijzingen naar andere boeken! Die ik niet heb gelezen dus!
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
tubbie??
Ik houd die illusie ook graag hoog..quote:
Kijk dat ben ik sowieso welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik houd die illusie ook graag hoog..
..maar als je echt op een typemachine werkt nu.. dan ben je wel zo'n beetje de tofste babe van Utrecht en omstreken..
Neen..avatar-related.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Niet in verband met wyccie haar sanitaire gewoontes verder of zo..?
That 70's zou bezig moeten zijn...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Leuk leuk.. je bent me zoals altijd weer een paar stappen voor..
Ik ben gelukkig altijd wel snel met het schrijven van artikelen. Ben de meeste tijd kwijt aan uitstellen eigenlijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:46 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dat is nog rap gegaan
Jij ligt er wel voor 3-en in
Lekker, dat zelfbewustzijn! Staat je goed..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kijk dat ben ik sowieso welMaar helaas geen typmachine nee, dat was wel tof geweest
One article down, two more to go
I is watching.. meerdere afleveringen toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
That 70's zou bezig moeten zijn...
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig altijd wel snel met het schrijven van artikelen. Ben de meeste tijd kwijt aan uitstellen eigenlijk![]()
Zou best kunnenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:51 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
I is watching.. meerdere afleveringen toch?
Nu 'Teachers' dat vind ik onwijs suf.. en ze roken allemaal.. dat kan echt niet!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zou best kunnen
Heb even geen zin om te kijken...zit te lezen
Gek..volgens Teletekst zou om 1:40 That 70s moeten zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nu 'Teachers' dat vind ik onwijs suf.. en ze roken allemaal.. dat kan echt niet!
Hierna komt volgens mij Tracy Morgan.. dat vind ik wel weer leuk
En alle kinderen en vrouwen de stuipen op het lijf jagen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb tevens waarschijnlijk de fabrikant gevonden van mijn avatarmasker.
Als het 'm is ga ik proberen hem voor Lowlands te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |