Ik weet alleen dat Mikkie in Nijmegen woont. Daar dus in de buurt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn woonplaats geen geheim meer, maar ik woon bij Sheep en Mikkie in de buurt.
Gefilterde gewone Duvel, Bert's Bierhuis in Utrecht heeft het en Café de Geus in Enschede ook.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duvel Groen? Heb ik nog nooit gezien dacht ik.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik weet alleen dat Mikkie in Nijmegen woont. Daar dus in de buurt?
Jij was inderdaad wat overenthousiast met de foto's na de eerste meet..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:23 schreef Nembrionic het volgende:
Anyway..mijn foto heeft hier vaak genoeg gestaan dus dat is wel genoeg
Hoho..dat was slechts een collage in de OP van een speciaal topicquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Jij was inderdaad wat overenthousiast met de foto's na de eerste meet..
Ik ben niet zo goed in rondleidingen/ dingen die je moet bezoeken. Tijdje terug een soort rondleiding gedaan en dan achteraf bedenken: achter de martinitoren was ook wel mooi geweest.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:21 schreef wyccie het volgende:
Hee Soemp, als ik naar Groningen ga voor een dagje uit, wat moet ik dan bezoeken?
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Um.. ik ben een fan van het museum.. ik moet zeggen dat ik relatief weinig 'toeristen' in Groningen zie.. weet je wat ik echt aan zou raden? Noorderzon! Dat is van 16 tot 26 augustus.. dans, theater, muziek, cabaret, eten, drinken, lekker weer, leuke mensen.. allemaal in het Noorderplantsoen.. ik plan m'n vakanties daaromheen!
Ik heb een schurfthekel aan winkelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik bedoel nou ook weer niet dat ik de Japanse toerist uit wil gaan hangen en kerken ga bezoeken! (Ik word vast geweigerd)
Ik wil in ieder geval het museum bezoeken en verder gewoon ....een beetje... winkelen... je weet wel...![]()
Dat tentje ken ik wel.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De laatste keer dat ik in Groningen was heb ik nog een lekker broodje gegeten bij een of ander klein tentje vlakbij de Hema, vlak langs een weg waar de hele tijd een bus overheen reed... Pistoletje met kaas, mozzarella, zalm, parmaham en nog wat zooi. En vage dingetjes waarvan ik niet weet wat het waren maar die niet lekker smaakten
Ik niet, ik hoor er nu voor het eerst vanquote:
't werkt nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:33 schreef wyccie het volgende:
Even Soempie jaloers maken: Ben & Jerry's voor mijn neus. Cookie dough![]()
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:
Goh dat idee krijg ik niet altijdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb een schurfthekel aan winkelen.![]()
Winkelen in m'n eentje is goed te doenquote:
En een hobbezak aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
wyccie.. laat wel weten als naar Groningen gaat hè.. je mag een bivakmuts op als we biertje doen op Noorderzon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |