Maar ik ga naar Friesland, en dan is Groningen superdichtbijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat was wel het plan voor volgend jaar, ja.Ook omdat ik er schijtziek van word dat iedereen Grunn te ver vindt om langs te komen en het voor mij zo'n roteind reizen is naar N-H steeds. En iedereen zou weg gaan uit Groningen.
![]()
Duvel Groen? Heb ik nog nooit gezien dacht ik.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
1 gram gist is dan inderdaad nog wel redelijk wat, denk dat je daar dan het snelste bent met Duvel of zoiets (en dan niet Duvel Groen, want dat is gefilterd)
Heb ik allemaal maar dat helpt ECHT niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:15 schreef wyccie het volgende:
Of zo'n muggenstekker halen. Of een spuitbus.
MaJo wordt ook niet gestoken en zij is sowieso een prinses.. don't talk yourself into a crisis just yet..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, ik heb hier nog geen enkele mug gezien, wel fruitvliegjes, maar ook die weet ik goed in bedwang te houden dit jaar.
Ik ben gewoon niet lekker meer.![]()
Dat is waar...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Maar ik ga naar Friesland, en dan is Groningen superdichtbij
Fotos?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:13 schreef wyccie het volgende:
Vreemd, ik heb hier nog geen enkele mug gezien, wel fruitvliegjes, maar ook die weet ik goed in bedwang te houden dit jaar.
Ik ben gewoon niet lekker meer.![]()
Open deuren vragen erom om ingetrapt te wordenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha Nem.. niet wyccie zo stangen..
Ik ben allang blij dat er nu hier geen muggen zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MaJo wordt ook niet gestoken en zij is sowieso een prinses.. don't talk yourself into a crisis just yet..
Onweer is al langs geweest neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er nu hier geen muggen zijn.
't Is ook best koel in mijn kamer. Ik slaap zelfs met een deken en een fleecekleed.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat er nu hier geen muggen zijn.
't Is ook best koel in mijn kamer. Ik slaap zelfs met een deken en een fleecekleed.![]()
Ik denk dat jij foto's moet laten zien, want blijkbaar ben jij wel lekker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:18 schreef Nembrionic het volgende:
Open deuren vragen erom om ingetrapt te worden
Ik snap echt niet waar de rest van het land het over heeft; overstromingen, bliksem, etc. Er is hier helemaal NIKS aan de hand. Zo raar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Onweer is al langs geweest neem ik aan?
Wie heeft z'n/haar mond voorbij gepraat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij foto's moet laten zien, want blijkbaar ben jij wel lekker.
De muggen!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef Nembrionic het volgende:
Wie heeft z'n/haar mond voorbij gepraat?
Waar woon je? (ongeveer, denk aan je privacy)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar de rest van het land het over heeft; overstromingen, bliksem, etc. Er is hier helemaal NIKS aan de hand. Zo raar.
Serieus, ik ben dus een macho hetero man, m'n innerlijke temperatuur wordt alleen verhoogd door vrouwmensen.. maar Nem.. poh poh.. wat een manquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij foto's moet laten zien, want blijkbaar ben jij wel lekker.
Volgens mij is mijn woonplaats geen geheim meer, maar ik woon bij Sheep en Mikkie in de buurt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar woon je? (ongeveer, denk aan je privacy)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus, ik ben dus een macho hetero man, m'n innerlijke temperatuur wordt alleen verhoogd door vrouwmensen.. maar Nem.. poh poh.. wat een man
De mussen ja!quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Serieus, ik ben dus een macho hetero man, m'n innerlijke temperatuur wordt alleen verhoogd door vrouwmensen.. maar Nem.. poh poh.. wat een man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |