abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 22:44:51 #1
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51539617
Na ff een kijkje in het DGK subforum viel m'n mond open van verbazing.
Dat mensen zich zo mee kunnen laten slepen door een stel debielen in een huis is naar mijn mening vrij ongezond.

Maar nu zag ik dat er zelfs verschillende brief akties worden gestart door de desbetreffende fok!kers gaat wel erg ver.
Dat je zoiets doet als Pino een klap van Ernie heeft gehad in sesamstraat als je 6 bent okay maar dit is ongepast.

Klacht: Mensen die niks anders boeiends te doen hebben dan de hele dag DGK kijken en daarop inspraak denken te hebben.

Dat was 'em weer voor vandaag lieve kijkbuiskinderen
FCT
  maandag 16 juli 2007 @ 22:46:39 #2
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51539700
DGK is geweldig!

Opbokken!!!

http://www.kingjaap.nl/
pi_51539711
quote:
Op zondag 15 juli 2007 19:14 schreef neehe het volgende:
Ik heb gemailt dat er binnenkort een paar handgranaten over het hek gaan.
Zie wel of ze aangifte doen, kan me niet schelen.
En nog 1 dat Natas wat overkomt als ze dat uitje heeft met Japio.
We will see.
Puik forum
Ja, schrok je toch even he!
  Moderator maandag 16 juli 2007 @ 22:47:22 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_51539730
aleen de ruzies zijn leuk
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 16 juli 2007 @ 22:48:15 #5
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_51539776
Huub Zuigt! Amanda ook! En die andere slet ook >>
pi_51539806
Zowiezo... posters DGK
  maandag 16 juli 2007 @ 22:48:58 #7
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51539807
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:21 schreef Yollie het volgende:
Dit post ik namens Ashrak:

De sancties die zijn opgelegd aan de 6 bewoners die gisteren de beschamende actie op Lieke en Huub hebben uitgevoerd gaan mij nog net niet ver genoeg in het geval van Natasia. Natasia had namelijk al een laatste waarschuwing te pakken en zou bij een volgende "zware" overtreding de villa moeten verlaten. Aangezien zij in mijn ogen wel 2 "zware" overtredingen (na het uiteindelijk onbestrafte bloempot-incident), nl. wurggreep (wurging) Lieke en trappen van Huub, zijn begaan moet DGK/Tien de eerdere brief ten uitvoer brengen en Natasia derhalve verwijderen uit de villa.

Brief:

Geachte Redactie,

De sancties voor de 6 bewoners die gisteren de beschamende actie hebben uitgevoerd op Lieke en Huub is volkomen terecht, maar ik mis een kleine toevoeging en dat is de exit van Natasia.

In de brief na het trap-incident (Jaap) stond:
Natasia, vanwege uw actie wordt er als eerste 1.000,- euro van uw borg ingehouden en 100.000,- op uw eventuele jackpot. Daarnaast krijgt u een officiele waarschuwing. Mocht uw tijdens uw verdere verblijf in De Gouden Kooi nogmaals dit soort heftige acties uitvoeren dan wordt u per direct verwijderd uit de villa. De officiele waarschuwing blijft geldig tot uw vertrek.

De acties van Natasia zijn volkomen buiten proportioneel en dienen derhalve, zoals in de brief vermeld van hedenmiddag, zo bestraft te worden. Hierin wordt gesproken over een misselijkmakende actie die alle grenzen (ook van fysiek geweld) te buiten ging.

Natasia is zelfs een van de hoofddaders van deze actie en heeft meerdere overtredingen begaan.

De actie van gisteren die uit het oogpunt van Natasia het volgende ongeveer inhield:
- beraming actie met overige bewoners
- Lieke in wurggreep nemen
- Lieke half wurgen
- aanwijzingen geven aan anderen over ontkleding Lieke
- trappen Huub

De acties liegen er niet om en zouden volgens de brief dan ook gelijk moeten leiden tot het vertrek van Natasia en dit is tot op heden niet gebeurd. Onbegrijpelijk, want de brief en de acties liegen er gewoon niet om. Jullie kunnen nu, afgelopen vrijdag na het bloempot-incident ook al niet, gewoon niet meer onder het vertrek van Natasia uit en toch verblijft ze nog in de villa.Waar en hoe moet het eindigen?

Het kan niet zo zijn dat bewoners ongelijk worden behandeld en in dit geval worden beschermd.
Wij als streamers eisen, op grond van de DGK-regels en de eerder genoemde brief, het vertrek van Natasia.

Met vriendelijke groet,

Ashrak

Een ieder die ook vind dat Natasia eigenlijk verwijderd moet worden uit de villa naar aanleiding van haar rol in de actie van gisteren en de eerdere brief kan de brief mede-ondertekenen.

Laat het weten als je de brief wilt ondertekenen door onderstaande lijst te kopieren en aan te vullen met je gebruikersnaam.

1. Ashrak
2. Yollie
FCT
  PR/Manusje van alles maandag 16 juli 2007 @ 22:51:53 #8
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_51539926
Laat die mensen lekker
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  maandag 16 juli 2007 @ 22:52:51 #9
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_51539968
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Laat die mensen lekker
Ik zeg ook nergens dat ze er mee op moeten houden
FCT
pi_51540071
Het is mijn morbide humor maar eigenlijk vind ik heel dat DGK subforum het allergrappigste van alles hier op fok!
  maandag 16 juli 2007 @ 22:57:31 #11
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_51540188
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:55 schreef opgebaarde het volgende:
Het is mijn morbide humor maar eigenlijk vind ik heel dat DGK subforum het allergrappigste van alles hier op fok! [afbeelding]
Dat is toch duidelijk KPD
pi_51540625
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Laat die mensen lekker
Precies.. ga in DGK klagen over DGK.
Hier komen ze toch amper.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')