Jah iddquote:Op dinsdag 11 september 2007 12:19 schreef Apoc2003 het volgende:
Heeft iemand die reclame van Bolletje al gezien? "Wol ie een stroopwafel bie oe bier?"
Zie jij opa igor al 90 minuten voetballen? of vanaf het begin voluit gaan? met Laki gebeurt dat nu wel denk ik 2 spitsenquote:Op donderdag 6 september 2007 16:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik zou graag vanaf het begin in de wedstrijd met 2 spitsen spelen. Dat ziet ie niet.
Met Michalke en Lakic erbij verwacht ik wat meer mogelijkheden voorin, daarbij gewoon lekker gebikkel met als resultaat een. 1-1quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat verwachten jullie van zaterdag? Ik verwacht een vreselijke kutwedstrijd die Ajax geflatteerd met 0-3 wint. Beetje zoals vorig jaar dus.
Ik neem dat niet altijd even serieus die reacties daar. Ze hadden het ook over Trabelsi, die met zijn salariseisen de helft van de begroting in beslag neemtquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef Incolumis het volgende:
lees op hafc dat ze proberen Sluijter terug te halen, en die Alair is blijkbaar ook een redelijke aanwinst
We zullen ervoor zorgen dat jullie met een slecht gevoel naar huis gaanquote:Op woensdag 12 september 2007 10:40 schreef Silenus het volgende:
Ik zal ook naar jullie zwaaien vanuit het uitvak lieve Heracles-vrienden.![]()
Wordt de eerste keer Heracles-uit voor mij, dus ik ben benieuwd naar de club en het stadion.![]()
Denk niet dat Sluijter terugkomt, Jan Smit heeft niet voor niets meerdere malen aangegeven dat voor hem geldt 'eruit is eruit'. Verder is het een vleugelspits en zijn we van plan om 4-4-2 te gaan spelen, het lijkt me dus niet logisch dat Sluijter terugkomt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:52 schreef Incolumis het volgende:
lees op hafc dat ze proberen Sluijter terug te halen, en die Alair is blijkbaar ook een redelijke aanwinst
klopt, ik dacht ook echt even WTF!, ondanks dat ik weet van zijn blessure!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:13 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind dit trouwens ook wel een heel negatieve kop van vi.nl, als je niet weet dat hij geblesseerd is zou je denken dat er trammelant is.
Gluscevic keert Heracles twee weken de rug toe
4equote:Op woensdag 12 september 2007 08:03 schreef Vince22 het volgende:
Yo Breemz, in welk elftal van Omhoog zit je?
Ik wist ook van zijn blessure, maar daar dacht ik helemaal niet aan toen ik die kop las. Belachelijke kop van VIquote:Op woensdag 12 september 2007 12:27 schreef Breemz het volgende:
[..]
klopt, ik dacht ook echt even WTF!, ondanks dat ik weet van zijn blessure!
Ah, wij zitten bij het 5de in de compquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |