Ben benieuwd. Iemand nog @ training geweest vandaag?quote:Op donderdag 6 september 2007 17:07 schreef Blawh het volgende:
[..]
Yupz, transfervrije spelers kan je ieder moment van het jaar binnenhalen.
Nee, lag nog op 1 oor. Gisterochtend ben ik wel even geweest.quote:Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Iemand nog @ training geweest vandaag?
Was een grote partij met de beloften erbij. Lakic was redelijk onzichtbaar en Everton tikte er een paar in. Weinig bijzonders gezien. Michalke trainde ook weer volledig mee, dus nog geen terugslag gehad na maandag lijkt me.quote:
Inderdaad, een beetje creativiteit op het middenveld kan geen kwaad. Igor trainde trouwens niet mee.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:05 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien dat hij nu eens 5 wedstrijden gewoon kan spelen zonder blessure.
Als ze allebei 100% fit zijn en niet samen starten dan word ik echt pissed.quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:28 schreef Damzkieee het volgende:
Lakic en Everton zullen toch wel starten tegen Ajax?
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geen kaartje voor het Heracles vak volgende week. Maar heb gelukkig nog via via een kaartje kunnen regelen voor het uitvak
Daar waar je hoort dus.quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Geen kaartje voor het Heracles vak volgende week. Maar heb gelukkig nog via via een kaartje kunnen regelen voor het uitvak
Ik had liever met jullie nog ff een biertje gedronkenquote:Op vrijdag 7 september 2007 15:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoop dat je een beetje een 'normale' plek hebt in het uitvak, anders heb je dramatisch zicht. Je hebt in ieder geval wel een lekkere bak koffie volgens mij van de club.
Ach, waar je hoort vind ik zo overdreven. In Duitsland zie je ook genoeg dat ze door elkaar zitten en vorige week zat ik zelf nog in Breda in een thuisvak.quote:
Ik ben het niet helemaal met je eens. Waarom zouden supporters zonder kwade bedoelingen van bezoekende clubs niet voor die tijd gewoon gezellig de stad in mogen gaan of gewoon gezellig met anderen in het stadion een biertje drinken? Waarom zouden die 90% van de niet kwaadwillenden gestraft moeten worden vanwege die 10% die zich niet kunnen beheersen?quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:09 schreef Zapper het volgende:
Supporters van de bezoekende club horen gewoon in het uitvak, zo simpel is dat.
Bovendien heb ik een gloeiende teringhekel aan juichende mensen op de tribunes terwijl Heracles niet scoorde.
MIts je je in zou houden hequote:Op vrijdag 7 september 2007 15:55 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik mocht ook op vak Q/R komen staan![]()
Dat had ik ook wel gedaan hoorquote:Op vrijdag 7 september 2007 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
MIts je je in zou houden he
Een kleine Fok!meet bij het hek van het uitvak dan maar?
quote:Op vrijdag 7 september 2007 16:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat had ik ook wel gedaan hoor
Ik zal wel ff naar jullie zwaaien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |