Misschien wel, las het vandaag op hafc.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:10 schreef Blawh het volgende:
[..]
Tegen NAC er nog niet bij, geen werkvergunning.
Als dat klopt zou dat natuurlijk zeer gunstig zijn, hij schijnt het goed te hebben gedaan op de eerste trainingquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:22 schreef Breemz het volgende:
Misschien wel, las het vandaag op hafc.
Hij was erg lekker aan het ballen ja, alles vloog erin met afwerken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Als dat klopt zou dat natuurlijk zeer gunstig zijn, hij schijnt het goed te hebben gedaan op de eerste training![]()
nou en of zeg, hij plaatste die ballen in alle hoeken en gaten waar de beide keepers niet konden komen, een echte killer lijkt me.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:27 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hij was erg lekker aan het ballen ja, alles vloog erin met afwerken.
Volgende week is er geen voetbal. Komt wel goed uit voor Heracles denk ik.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Damzkieee het volgende:
Volgende week dan maar effe Ajax oprollen hè
En wat meer druk vooruit graag, altijd dat ingraven. Zet dit NAC vast en ze kunnen niks.quote:Op zondag 2 september 2007 14:27 schreef Damzkieee het volgende:
Als we nou gewoon beginnen met 2 spitsen (straks Lakic en Everton) dan hebben we voorin geen eiland meer en wat meer aanspeelmogelijkheden.
Voor ons ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef Zapper het volgende:
[..]
Volgende week is er geen voetbal. Komt wel goed uit voor Heracles denk ik.
Vertel, wat is brood zijn fout in de wedstrijd tegen nac?quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:18 schreef Damzkieee het volgende:
Wanneer zal Brood het eens zien?
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Breemz het volgende:
Ondanks een kolere wedstrijd (Volgens mij), een donderse mooie dag Breda gehad.
Niet dan Blawh![]()
Ik zou graag vanaf het begin in de wedstrijd met 2 spitsen spelen. Dat ziet ie niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:49 schreef Breemz het volgende:
[..]
Vertel, wat is brood zijn fout in de wedstrijd tegen nac?
Ondanks een kolere wedstrijd (Volgens mij), een donderse mooie dag Breda gehad.
Niet dan Blawh![]()
Yupz, transfervrije spelers kan je ieder moment van het jaar binnenhalen.quote:Op donderdag 6 september 2007 16:33 schreef Damzkieee het volgende:
Er zijn nog zat clubloze spelers die wel degelijk een aanvulling kunnen zijn op het team. Voor hun is de transfermarkt eindeloos open toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |