Hoezo helaas voor mij? ik verveel me niet hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Helaas voor jou leven we nu, en niet 100 jaar geleden.
Wat is er mis met 'Toen was geluk heel gewoon" ?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:40 schreef fransbreda het volgende:
Ok zojuist vallen bijna al mijn zenders weg behalve 1,2,en 3 mjah....
daar is toch geen reet op te zien![]()
![]()
dat zenden we nu helemaal niet uitquote:Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'Toen was geluk heel gewoon" ?![]()
Ik heb eigenlijk geen idee of het nodig is om zijn vriendin nat te krijgen, vraag het de ts zelf eensquote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Mensen die regen nodig hebben om z'n vriendin nat te krijgen!!!
zie-mij-eens-veel-illegale-films-hebben-wetend-dat-ik-helemaal-niet-stoer-ben gastjequote:Op maandag 16 juli 2007 19:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Das echt een standaard bij onweer
Gelukkig meerdere series en films op HD en 200 films op schijf in de kast
ik-heb-meer-legale-dan-illegale-films-en-enkel-de-moeilijk-te-vinden-films-en-series-op-downloadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef DeathStar__ het volgende:
[..]
zie-mij-eens-veel-illegale-films-hebben-wetend-dat-ik-helemaal-niet-stoer-ben gastje![]()
Inderdaad. Wat mis je nou? De zoveelste herhaling van CSI. De zoveelste reality show. Het zoveelste verbouw programma. Het zoveelste kijk-eens-hoe-zielig-ik-ben programma. En als er dan een keer een leuke serie is, kappen ze er halve wegen mee. Bij films constant reclame, of erger: Hart van Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Shitonya het volgende:
ach, je mist toch niets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |