100 jaar geleden hadden ze toch ook geen tv...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:54 schreef Quarks het volgende:
Oh jee, geen TV, wat moet je nu doen!
Fok!kenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:54 schreef Quarks het volgende:
Vriendin laten komen, is ze gelijk natquote:Op maandag 16 juli 2007 19:54 schreef Quarks het volgende:
Mensen die regen nodig hebben om z'n vriendin nat te krijgenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:03 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Vriendin laten komen, is ze gelijk nat
Oke, die was wel heel erg driedubbel flauw
Zo nat als met de regenval van nu... daar moet je toch wel moeite voor doen..quote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Mensen die regen nodig hebben om z'n vriendin nat te krijgen!!!
Boek?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Oh jee wat erg, er is even een kwartier geen televisie
Wat ik nu doen om me te vermaken, misschien wel een boek lezen.....brrr wat eng![]()
Ik had het al voorspeld, er zou gewoon een generatie komen dat het fenomeen 'boek' niet kent, maar dat ik dat nu al meemaakquote:
Net zo erg als mensen die veelvuldig op internet zitten en met name hun tijd verdoen op internetforumsquote:
Met het posten op internetforums vertoon je tenminste nog enig hersenactiviteit in tegenstelling tot het kijken van TV waar je geen seconde bij hoeft na te denken. tevens is televisie gewoon donderssaai.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Net zo erg als mensen die veelvuldig op internet zitten en met name hun tijd verdoen op internetforums![]()
Helaas voor jou leven we nu, en niet 100 jaar geleden.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:55 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
100 jaar geleden hadden ze toch ook geen tv...
quote:
Hoezo helaas voor mij? ik verveel me niet hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Helaas voor jou leven we nu, en niet 100 jaar geleden.
Wat is er mis met 'Toen was geluk heel gewoon" ?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:40 schreef fransbreda het volgende:
Ok zojuist vallen bijna al mijn zenders weg behalve 1,2,en 3 mjah....
daar is toch geen reet op te zien![]()
![]()
dat zenden we nu helemaal niet uitquote:Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'Toen was geluk heel gewoon" ?![]()
Ik heb eigenlijk geen idee of het nodig is om zijn vriendin nat te krijgen, vraag het de ts zelf eensquote:Op maandag 16 juli 2007 20:12 schreef Malle_beer het volgende:
[..]
Mensen die regen nodig hebben om z'n vriendin nat te krijgen!!!
zie-mij-eens-veel-illegale-films-hebben-wetend-dat-ik-helemaal-niet-stoer-ben gastjequote:Op maandag 16 juli 2007 19:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Das echt een standaard bij onweer
Gelukkig meerdere series en films op HD en 200 films op schijf in de kast
ik-heb-meer-legale-dan-illegale-films-en-enkel-de-moeilijk-te-vinden-films-en-series-op-downloadquote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef DeathStar__ het volgende:
[..]
zie-mij-eens-veel-illegale-films-hebben-wetend-dat-ik-helemaal-niet-stoer-ben gastje![]()
Inderdaad. Wat mis je nou? De zoveelste herhaling van CSI. De zoveelste reality show. Het zoveelste verbouw programma. Het zoveelste kijk-eens-hoe-zielig-ik-ben programma. En als er dan een keer een leuke serie is, kappen ze er halve wegen mee. Bij films constant reclame, of erger: Hart van Nederland.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:59 schreef Shitonya het volgende:
ach, je mist toch niets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |