Vandaag ging ik dus met wat matties chillen, na afloop loop ik over de Dam terug naar A'dam cs
![]()
.Ondertussen sneak ik ff zo'n gaar zijstraatje in voor een shortcut maargoed liever langs de bordeel mokkels dan 500 meter omlopen.Ewa ik liep dus daar.Het was niet zo druk in het steegje waar ik me bevond dus ik kon goed tempo houden, naarmate ik verder kwam nam ik een afslagje naar rechts en liep ik door zonder om me heen te kijken tot ik opeens een klop geluid op het raam hoorde
![]()
.Ik keek naar links en zag een wellustig kijkend blonde mokkel die mij paniekerig aanstaarde vanachter het raam in haar zwartroze lingerie die precies goed haar borsten en onderlichaam omsloot maar nog net genoeg inkijk had om me heftig te laten zweten.
![]()
Ik begreep het niet, maar toen gebaard ze dat ik dichterbij moest komen.Maargoed ik keek om me heen en niemand was te bekennen in de omgeving behalve een neger zo'n 20 meter verder om de hoek die een sigaretje opstak.
Ze zei iets maar ik kon geen flikker horen, ze wees naar de deur maar ik begrijpte er nog steeds niet van dus hield ik m'n oor tegen het raam.
'Heey lieverd ik kan de deur niet openen ben namelijk de sleutel kwijt, kun je dit nummer eventjes bellen?' hoorde ik haar zeggen.Eerst twijfelde ik nog een beetje maar stelde haar toch gerust en belde het nummer op.Een buitenlands accentje klonk door de phone en ik vertelde het verhaal waarna die gast opeens ophing en meteen 2 min later was hij hier, een getinte man met een zonnebril op en een grote littiken op z'n wang,en deed de deur open, terwijl ik op de achtergrond aanstaarde wat er gebeurde.
Ze kwam met een koffer naar buiten en samen renden ( vluchten leek het ) de haastig naar de mercedes toe met veel geschreeuw etc ( kon nie verstaand) die daarna plankgas wegtrok.
De deur was wijd open gelaten en ze andere dames achter de windows keken mij met een vies gezicht aan
Toen ben ik ook weggerend
Klacht: Mensen die hun sleutels kwijtraken en je hulp niet waarderen