alfa + electrotechniek = wachten op ellendequote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef DeToXiC het volgende:
Ow...
Ik ging er eigenlijk vanuit dat ze dat ook wel checken. Misschien hebben ze de dynamo of zo niet aangesloten. Morgen maar ff bellen. (garage = alfadealer)
ik heb een Alfa 147
Flauwekul, een accu slijt gewoon en gaat maar een paar jaar mee. Ook in die lelijke Duitser van jequote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef PeZu het volgende:
alfa + electrotechniek = wachten op ellende
is goed, alfa heeft hoogwaardige electrotechniekquote:Op maandag 16 juli 2007 18:17 schreef CreativeMind het volgende:
[..]
Flauwekul, een accu slijt gewoon en gaat maar een paar jaar mee. Ook in die lelijke Duitser van je
Hebben al die zuid-Europeanen een beetje. Fiat, Seat..quote:Op maandag 16 juli 2007 18:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
is goed, alfa heeft hooft hoogwaardige electrotechniek
vandaar dat mijn 75 altijd weer een andere electische storing aangaf die er niet was
en dat het gewoon algemeen bekend dat bij een alfa de electro is een zwak punt is
Een nieuwe accu na de APK?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:48 schreef DeToXiC het volgende:
Ik frot er wel een nieuwe in...
seat is toch volkswagen?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hebben al die zuid-Europeanen een beetje. Fiat, Seat..
Dan is ie dus gewoon versleten.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:11 schreef DeToXiC het volgende:
Hoe oud die accu is? hooguit 6 jaar. Auto is uit 2001.
Ik weet niet hoe lang zo'n accu meegaat. Ik heb net ff gekeken en er staat op de accu dat ik hem moet bijvullen.
ha. ha. ha.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:05 schreef DeathStar__ het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-een-auto-hebben topic![]()
Logisch aangezien de Seat-specifieke onderdelen in de minderheid zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:57 schreef Hr-Flip het volgende:
[..]
Jup, en op de meeste onderdelen die stuk gaan bij een seat staat ook het Volkswagen logo op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |