veel knopjes?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:12 schreef Cynic het volgende:
Vandaag in Musik Produktiv een Mesa Mark IV geprobeerd, dat klinkt toch ook wel te gek (mag ook wel voor dat geld)
Maar man, wat is dat een complexe versterker...
hm ja wat extra sustain, maar hoezo zou ie minder ontstemmen?quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:41 schreef -Menn0- het volgende:
Sustain for the win! En je ontstemt minder snel
Ja maar hierbij zitten ze anders vastquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:43 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
hm ja wat extra sustain, maar hoezo zou ie minder ontstemmen?
met een andere brug zitten de snaren ook wel vast![]()
De andere gitarist van m'n band, die heeft een Jackson V, en die heeft ook string thru body.quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:44 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar hierbij zitten ze anders vastEn daardoor zijn ze wat stemvaster om het zo ff te zeggen.
ik heb m'n gitaar wel eens ontstemd met een serieus belachelijke pinch-harmonic bendquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:49 schreef -Menn0- het volgende:
Dan heeft ie een kut gitaar
Soms ontstemt een gitaar als je een flinke harde bend maakt. Pussy gitaren
ja maar die worden niet meer gemaaktquote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:40 schreef Cynic het volgende:
Mwoa, als je eens een Jackson soloist uit begin jaren 90 had geprobeerd zou je dat niet zo hard roepen denk ik...
Oude Jacksons zijn echt hele goede gitaren
waarom mishandel je je gitaren zo?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Epiphone SG Special momenteel. Need more stickers
[afbeelding]
En de Dean VX momenteel
[afbeelding]
Zeg eens tegen je vriendin dat ze je gitaar beter schoonmaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Epiphone SG Special momenteel. Need more stickers
[afbeelding]
je laat andere mensen zomaar je gitaar aanraken?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je vriendin dat ze je gitaar beter schoonmaakt.
Duh, je gaat toch niet zelf schoonmakenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
je laat andere mensen zomaar je gitaar aanraken?![]()
boh..
De vloer niet nee, ben je gek!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Duh, je gaat toch niet zelf schoonmaken.
ik ga echt wel m'n gitaar zelf poetsen hoor, en das ook gelijk het enige dat ik ooit schoonmaak zo'n beetje, maar ik doe het wel.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:49 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Duh, je gaat toch niet zelf schoonmaken.
steek ik om de zoveel tijd in de fik, en dan pleur ik er iets anders neer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:15 schreef Aresdreams het volgende:
hmmm, en je slaapkamer? je bed? laat je dat aan andere over?
das wel erg lam dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |