ja, ik zei ook niet dat tele's toffer zijn dan puntige gitaren.quote:Op woensdag 18 juli 2007 17:19 schreef Aresdreams het volgende:
Maar punten heerschen toch?
dan moet je naar spanjequote:Op woensdag 18 juli 2007 17:26 schreef Cynic het volgende:
Dan wil ik een spaanse gitaar met EMG's erin![]()
je had toch een hekel aan fenders? tele model is echt puur fender..quote:Op woensdag 18 juli 2007 15:45 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of die 7 string Tele van ESPStephen Carpenter's nieuwe signature als ik het goed heb.
[afbeelding]
qua afwerking is een gibson gewoon beter. wss qua pickups ook.quote:Op woensdag 18 juli 2007 19:37 schreef Jorikjet het volgende:
ik twijfel tussen een Gibson les paul studio en een Epiphone les paul custom. vooral prijs/kwaliteit tussen die twee. iemand tips of een interessant linkje?
maar een LTD of ESP, inderdaad.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:16 schreef Cynic het volgende:
als je goede afwerking wil moet je helemaal geen Gibson kopen
dat lompe wel een beetje, maar voor een gitaar van 1000+ euro mag het ook wel ff netjes afgewerkt zijnquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
Gibson is nogal grof afgewerkt. Maar dat hoort een beetje erbij, zijn ook gewoon lompe gitaren
Zit de stekker wel goed in het contact? Misschien ff wat schroefies bijdraaien.quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hmm, het geluid van m'n versterker valt af en toe weg zonder te storen. Meer alsof de volumeknop van m'n gitaar opeens op nul staat. Hopelijk ligt 't aan het snoer, is 't goedkoopste
.
Ben ik niet met je eens. Ik heb er 4, alle vier is er werkelijk topwerk aan verricht, geen foutje/slordigheidje te zienquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:23 schreef Cynic het volgende:
Gibson is nogal grof afgewerkt. Maar dat hoort een beetje erbij, zijn ook gewoon lompe gitaren
Ik bedoel ook niet dat de splinters er aan alle kanten uitsteken, maar in vergelijking met andere gitaren in die prijsklasse vind ik ze gewoon wat groffer afgewerkt. Het woord slordig/fout heb ik ook niet genoemd.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:30 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik heb er 4, alle vier is er werkelijk topwerk aan verricht, geen foutje/slordigheidje te zien
Zoiets had ik ook, bleken er gewoon contacten los geraakt te zijn in de versterker, hebben ze het allemaal vast geslodeerd (gelastquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:53 schreef Sloggi het volgende:
Hmm, het geluid van m'n versterker valt af en toe weg zonder te storen. Meer alsof de volumeknop van m'n gitaar opeens op nul staat. Hopelijk ligt 't aan het snoer, is 't goedkoopste
.
Seagull zijn hele mooie gitaren!quote:Op donderdag 19 juli 2007 03:20 schreef Jarno88 het volgende:
heb vorige week een nieuwe akoestische gitaar gekocht namelijk een seagull:
[afbeelding]
In eerste instantie twijfelde ik een beetje over de aanschaf van deze gitaar vanwege het model maar de speelbaarheid en de klank was beter dan de andere gitaren die ik uitgetest had.
Erg tevreden dus over deze aankoop
Hij komt de 27e uit in Dallas. Hij word in Mexico gemaakt om de prijs rond de 750-1000 dollar te houden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:50 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Die is vetter
Als ik zo'n signature zou kopen zou ik die slagplaat er sowieso vanaf halen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |