Slimquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:54 schreef Sloggi het volgende:
Ik zei al tegen 'm dat 't niet te duur moest worden, anders heb ik geen geld meer om een versterker bij ze te kopen.
Ik denk dat een echt goede koffer rond de 100¤ nieuw?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:24 schreef TeleluvR het volgende:
Originele epiphone ES-335 koffer, wat zou dat waard zijn? (een oudje, nog met het oude logo, seventies, in zeer goede staat?)
Hmm, een epi koffer kost nieuw 120 euro bij thomann, zie ik net... merkloze zijn wel wat goedkoper, maar missen het ubercoole logo natuurlijk...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:54 schreef LennartCM het volgende:
[..]
Ik denk dat een echt goede koffer rond de 100¤ nieuw?
dus zo'n 75¤ denk ik
Boost circuit is sowieso nuttiger!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef Neidropje het volgende:
mja maar die effecten zijn er dus uitgesloopt en er is een heel boost circuit in gegaan:) Zitten nu GFS pickups in trouwens;)
Ik kan prima zelf snaren er op doen, maar voor 7 euro laat ik het ook wel doen. Ga ik ondertussen wel ff een milkshake drinken ofzo.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:36 schreef Aresdreams het volgende:
ach ja, nieuwe snaren had ie er zelf ook op kunnen leggen
het zijn deze als het goed is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:38 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Boost circuit is sowieso nuttiger!
Laat nog even weten welke GFS PU's en hoe ze klinken!![]()
Hey, thanks!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:56 schreef ibaneX het volgende:
Witchfynder vetten muziekjes op je band site
Nieuwe axe? Jazz bass? Klopt iets niet of ben ik nou gekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:05 schreef --H-I-M-- het volgende:
IK HEB VANDAAG EEN NIEUWE AXE GEKOCHT!!
een fender jazz bass!! ik hed nog een basgitaar nodig voor in mn studiootje en deze klonk echt retevet! laat de opnames maar beginnen!!!!!
Die 4x12 zijn ook niet duurquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Als iemand nog op zoek is naar een 212 cabinet
[afbeelding]
Krijgt echt veel positieve reacties. 2x12 kast met V30's erin en dat voor nog geen 200 euroEn het ziet er nog strak uit ook
Zit er zelf aan te denken om misschien als 2e kast erbij te kopen
Gewoon omdat het kan
Nu nog geld
we zijn allemaal toch gek?quote:Op woensdag 18 juli 2007 03:30 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nieuwe axe? Jazz bass? Klopt iets niet of ben ik nou gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |