Als die effecten er nog in hadden gezeten was het een nog vettere gitaar geweestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Neidropje het volgende:
zo betere knopjes en topwrap! klinkt super!
[afbeelding]
Dat zou echt meesterlijk zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als die effecten er nog in hadden gezeten was het een nog vettere gitaar geweest![]()
die zitten er niet in? waar de fuck om staat dat er dan wel?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:55 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Als die effecten er nog in hadden gezeten was het een nog vettere gitaar geweest![]()
Het betere knutselwerk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:40 schreef Neidropje het volgende:
zo betere knopjes en topwrap! klinkt super!
[afbeelding]
Ja, ik ken het probleem, ik weet precies wat er mis is.quote:Op zondag 22 juli 2007 15:19 schreef Snuwerd het volgende:
Ik heb een Marshall versterker (zo n grote) [afbeelding] van een vriend geleend, maar hij doet het vaak heel zacht. Af en toe doet hij het weer wel goed, maar ik zie zelf geen verband. Ik ga vaak ff spelen en ineens doet hij het en ineens ook niet meer. Ook de Boost channel doet het voor geen meter. Hebben jullie een idee? (Het is niet de kabel)
lijkt me een prima setje, mits je rock/metal achtige dingen wil spelen.quote:Op zondag 22 juli 2007 22:20 schreef Operc het volgende:
hey allemaal, ik wil binnenkort beginnen met electrische gitaar (al jaartje aangeklooit op akoustische)
ik wil er nog niet teveel geld aan uitgeven eigenlijk.
dus de vraag, is dit iets, en zit er alles in wat je nodig hebt om te kunnen spelen of moet je er nog iets bijkopen? zo ja wat, en de prijzen daarvan zijn...?
http://www.feedback.nl/?id=55&b=GSA60JSUBK
en weet iemand tokkel nrs voor electrische gitaar die nog een beginner kan spelen?
betaal jij dan 7¤ per biertje?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef Jorikjet het volgende:
damnnn kater, heb gisteren te veel bier gehaald... heb 70 euro aan bier uittgegeven![]()
Stoere jongeman.quote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef Jorikjet het volgende:
damnnn kater, heb gisteren te veel bier gehaald... heb 70 euro aan bier uittgegeven![]()
Ik kan daar 15,5 pints Guinness uit halen. Als ik met 4 vrienden een avondje in de Ierse pub zou zitten en ik zou alles betalen, dan kom ik op 70,- uit. Maar anders....quote:
Ik heb net met vaderjacob bier van m'n huisgenootjes opgedronkenquote:Op zondag 22 juli 2007 21:58 schreef Jorikjet het volgende:
damnnn kater, heb gisteren te veel bier gehaald... heb 70 euro aan bier uittgegeven
Ach man ga schapen offeren achter het station vieze metal meneerquote:Op maandag 23 juli 2007 01:28 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Jah.. moet ie maar geen vuile bassist zijn![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 01:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ach man ga schapen offeren achter het station vieze metal meneer![]()
ok dat magquote:Op maandag 23 juli 2007 01:35 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
ik offer alleen bassisten en kuthippies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |