Ja, ik merk ook dat het een vicieuze cirkel isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:16 schreef VaderJacob het volgende:
Whoei 3 weken vakantie![]()
Hele dagen bassen![]()
Owja gisteren een bonus gekregen van me baas nu heb ik gas![]()
Zal ik er toch eerst een moeten vindenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:45 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zeg eens tegen je vriendin dat ze je gitaar beter schoonmaakt.
Je hebt er geen meegenomen uit denemarken?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Zal ik er toch eerst een moeten vinden
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:52 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
Ja, ik merk ook dat het een vicieuze cirkel is
GAS => "Moet meer geld!" / Meer geld => "GAS!"
"whoah nou kan ik dit toffe ding kopen!"quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:29 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Het is ook niet dat je de spullen echt nodig hebt, maarja je hebt geld dus je moet wat![]()
Goede keuze! Die cubejes zijn heel veelzijdig en ik ben ook erg tevreden met de sound.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef Sloggi het volgende:
Heb toch maar de Cube 30x gekocht. Mooi geluid en erg veelzijdig.
Ik ben alleen nog niet zo goed in het vinden van de juiste sound. Ik ben dus een kwartier bezig om een goede drive ingesteld te krijgen, en weer een kwartier als ik Black Panel gebruikquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:25 schreef SNArky het volgende:
[..]
Goede keuze! Die cubejes zijn heel veelzijdig en ik ben ook erg tevreden met de sound.
Ach 1 dagje er ff aan werken om de goeie dingen te vinden dan ff opslaan en dan ben je klaarquote:Op zaterdag 21 juli 2007 14:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben alleen nog niet zo goed in het vinden van de juiste sound. Ik ben dus een kwartier bezig om een goede drive ingesteld te krijgen, en weer een kwartier als ik Black Panel gebruik.
Alsof het niks is hequote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:45 schreef guitarist.nl het volgende:
Hmmz, een nieuwe SG Menace voor 695 euro, da's niet duur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |