Dat sjouwen spreekt me het minste aan, zeurende mensen heb je overal wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Zeurende mensen, sjouwen, zeurende mensen, sjouwen, zeurende mensen, sjouwen.
Ik weet dat een wasmachine van 25 kilo op een steile trap toch best lastig kan zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:14 schreef glasbak het volgende:
Je mag van de arbo toch niet meer dan 26 kilo tillen, dus echt zwaar kan het niet zijn..
Was 75, maar die tilden we met zn drieen, dus 25 de manquote:Op maandag 16 juli 2007 15:28 schreef Cracka-ass het volgende:
Een wasmachine van 25 kilo heb ik nog nooit gezien.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef JimmieTheSaint het volgende:
Die arbo regel kan je wel vergeten, een beetje miele weegt zo 90 kilo, en die moet je toch echt met z'n 2en omhoog slepen.
Nee... al die "niet-zeikers" zitten nu in de WAO/WIA...quote:Op maandag 16 juli 2007 15:33 schreef F1908 het volgende:
Schei toch uit man met die bekrompen regeltjes.
Je weet en merkt zelf snel genoeg of je boven je max aan het tillen bent of niet.
Vroeger zeikte er ook niemand over.
Is dat niet wat weinig per uur? In Belgie is het minimumuurloon zeker hoger !quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Jackal_Omega het volgende:
Salaris is trouwens 6 euro bruto per uur (21 jaar via uitzendbureau)
Morgen ook even bellen voor een baantje als hiker, dus auto's ophalen en brengen.
Je moet wat doen in je vakantie
Idd, vroeger had je dat soort ongein nietquote:Op maandag 16 juli 2007 18:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nee... al die "niet-zeikers" zitten nu in de WAO/WIA...
Hiker is leuk werk!quote:Op maandag 16 juli 2007 17:49 schreef Jackal_Omega het volgende:
Salaris is trouwens 6 euro bruto per uur (21 jaar via uitzendbureau)
Morgen ook even bellen voor een baantje als hiker, dus auto's ophalen en brengen.
Je moet wat doen in je vakantie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |