Hier net ookal.quote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef RickoKun het volgende:
Vervelers
Mensen die onaangekondigd 'even' langskomen
Mensen die elke dag persé een joint moeten roken
Ja écht walgelijk, ik bedoel, zoek dan een ander lollerpwner die daar vandaag wél zin in heeft!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hier net ookal.
"Ga je mee zwemmen"?
"Nee, geen zin in".
"Ooh, écht niet"?
"Nee."
"Weet je het zeker?"
"Ja, ik weet het zeker".
OK!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja écht walgelijk, ik bedoel, zoek dan een ander lollerpwner die daar vandaag wél zin in heeft!
gvd! Ga weg jij vuige anonimiteitsusert!quote:
Nee, dat hoorde ik gisteren al via de telefoonquote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef remlof het volgende:
Ik verveel me echt nooit
Sterker nog, ik kom tijd te kort voor al die dingen die ik nog wil doen![]()
idemquote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef remlof het volgende:
Ik verveel me echt nooit
Sterker nog, ik kom tijd te kort voor al die dingen die ik nog wil doen![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef poepeneesje het volgende:
Open er een topic over, verveel jij je ofzo.
waar slaat dat nou weer op gast! Wat insinueert gij ?!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Devlinsect het volgende:
*tjekt fotoboek van TS*
Misschien heb je een stille aanbidder die ff met je wil kebabben of je ford kaatje verder in wil rijden![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:57 schreef nattermann het volgende:
Eens met TS.
Mensen die zomaar langskomen? das kut he, want dan kan je niet afzeggen enzo, en je bent vast zo een persoon die zijn smoel niet durft open te trekken als er dan toch iemand langskomt!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:56 schreef RickoKun het volgende:
....en ik daarvan dan vaak de dupe ben omdat ze dan constant aan mijn kop komen te vragen of ik nog 'op pad' ga.
Als ik nee zeg, komen er toch weer allerlei suggesties ergens op, nu net van dezelfde: 'zullen we even naar de kebab tent?' ik: Neen.
Daarna zei ie: 'We kunnen wel even met de K-limo (de ford ka van mijn moeder) op pad, kom ik ook nog even uit het huis'
Ik heb het al druk genoeg met andere lui... zorg zelf maar dat je et huis uit komt
Nou zie ik in dit KLB subforum alweer een ander topique met iemand die zich verveelt. Dat zijn nou typisch mensen die net zoals die gast hierboven een stuk of 4 vrienden hebben waar ze standaard mee omgaan. Ja vind je het gek dat je je dan verveelt!?
IK BEN ER ZAT VAN, ik wijs ze gewoon af nu, ze gaan maar eensch wat anders doen!
Vervelers
Mensen die onaangekondigd 'even' langskomen
Mensen die elke dag persé een joint moeten roken
quote:Op donderdag 19 juli 2007 15:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mensen die zomaar langskomen? das kut he, want dan kan je niet afzeggen enzo, en je bent vast zo een persoon die zijn smoel niet durft open te trekken als er dan toch iemand langskomt!
Heb jij soms last van mensen die een joint roken?
Kan me dat niet voorstellen omdat je blijkbaar te veel op FOK! zit,
geen sociaal leven wilt opbouwen enzo![]()
Zeg dan niks ofzo...quote:Geregistreerd op: donderdag 3 oktober 2002 @ 11:50
Laatste bezoek: 2 minuten, 26 seconden geleden.
Aantal posts: 3292 (gemiddeld 2 per dag)
Waarom zou ik niets moeten zeggen?quote:
Geregistreerd op: donderdag 28 september 2006 @ 11:42quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Waarom zou ik niets moeten zeggen?
Ik zit hier op mijn werk, dus ik verveel me niet!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |