M'n trap! Die is ook tof!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:33 schreef Brighteyes het volgende:Ik ben even langs geweest vanmiddag! En ik zie nu echt groen van jaloezie!
Het is echt zo onwijs gaaf!
Althans... de muren, het dak en de locatie.
![]()
Superleuk dat je langs bent geweestquote:Nee, zonder dollen, het is echt een superleuk huis met een enooooooooooorme tuin eromheen, en dan ook nog eens in the middle of nowhere met een paar ouderwetse koeien Schotse Hooglanders bijna in de achtertuin.
Er moet gruwelijk veel gedaan worden, maar als het af is, is het echt om te kwijlen, die gaan daar echt nooit meer weg!
dat topic is niet verdwenenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:30 schreef Marsepein het volgende:
Zo, ik heb nog een uur gezocht naar een directwonen topic wat recentelijk aangemaakt is in K&W en dus in K&W of in WGR zou moeten staan. Helaas heb ik niets gevonden en kan ik de topics niet met elkaar vergelijken.
Dat hoeft ook eigenlijk niet, zo te zien kan het topic in beide fora staan. Ik ben even in overleg met de mods van WGR of het wellicht beter daar past.
Goed dat je het even hebt aangegeven, heb je misschien ook nog een linkje van dat directwonen topic?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:31 schreef Marsepein het volgende:
Zulke dingen horen ook in WGR, maar soms lijkt een topic beter in K&W te passen. Zoals BE al aangeeft, er zijn de laatste tijd veel van dat soort topics geopend, en naar WGR verhuisd. Waarom het laatste topic niet? Geen idee, maar die vraag staat nu open bij de WGR mods.
Alles over het krijgen van woningen, woningbouwverenigingen, aankoop, snel huren, hypotheken etz hoort in WGR. In K&W hebben we het over de inrichting, het klussen, de kleuren, materialen en stijl enz.
Duidelijk?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Marsepein, moet je echt 1,5 uur ruimen in ons Bauernhoftopic?Zo erg was het nou ook weer niet met die SC
Jequote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Marsepein, moet je echt 1,5 uur ruimen in ons Bauernhoftopic?Zo erg was het nou ook weer niet met die SC
Ik ben het eens met Pluisje. Een emigratie op zich is heel interessant en best een apart topic waard. Er komt zoveel meer bij kijken dan klussen. Emigreren gaat dus ook over je auto overschrijven, het vuilsorteersysteem in den nieuwe lande en de eerste schooldag van je zoon.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:50 schreef pluisje het volgende:
Zou het niet beter zijn om het topic van Rewimo en qltel te verhuizen naar KAA, of iig om dat aan hen voor te stellen, ipv om het te ontdoen van alles dat niet in K&W past?
Het is toch zonde om zo'n verhaal, dat door veel mensen wordt gevolgd, terug te brengen naar uitsluitend klusvoorderingen, terwijl er nota bene een heel forum is waar het prima zou passen mijns inziens.
Zoals ik van de week ook al eens schreef:quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:11 schreef Rewimo het volgende:
Maar het heet toch Klussen en Wonen? We zijn naar het buitenland verhuisd en daar komen niet alleen kluszaken bij kijken maar ook woonzakenZoals de eerste schooldag van onze zoon, jammer dat dat weggehaald is. Is typisch iets wat onder wonen-in-het-buitenland valt, lijkt me. Als hier alleen maar over klussen mag worden gepost is de naam van het forum wellicht niet helemaal goed gekozen.
Eerste schooldag etc hoort daar iig niet bij. Dat past prima in KAAquote:Alles over het krijgen van woningen, woningbouwverenigingen, aankoop, snel huren, hypotheken etz hoort in WGR. In K&W hebben we het over de inrichting, het klussen, de kleuren, materialen en stijl enz.
Dat vind ik een bijzonder flauwe opmerking van jequote:Op maandag 6 augustus 2007 23:17 schreef Marsepein het volgende:
Bovendien blijk je dit SC en FB topic prima te kunnen vinden dus een eigen SC topic hoeft niet te bestaan.
OK, die opmerking is misschien wat kort door de bocht, ik bedoel ermee te zeggen dat iedereen gezellig aan alles meedoet in jullie topic, tot ik het op slot gooi om te ruimen. Dan blijkt er paniek en zie ik een aantal reacties verschijnen in FB, terwijl van te voren er door niemand over is nagedacht. Geen TR, geen PM, niets in het topic.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat vind ik een bijzonder flauwe opmerking van jeOnze topicreeks is niet opgezet als SC. Er komen af en toe bekenden binnenhuppelen die ook naar andere dingen vragen dan alleen klusgerelateerde zaken. Dat komt omdat ze ons ook irl kennen. Ik zie dat in andere topics ook wel, waarom is dat zo'n probleem?
Er zijn wel meer subfora gestart als 'tijdelijk' en nooit meer verdwenenquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:18 schreef Rewimo het volgende:
KAA is tijdelijk toch? Dat betekent dat alles op een gegeven moment verdwijnt. Dat vind ik wel zonde.
Dat eerste is toch niet echt een argument? Een topic kan altijd doorgeschoven worden.quote:De topicreeks is bovendien gestart toen KAA nog niet bestond. En nogmaals: het gaat in dit forum toch niet alleen over klussen, maar ook over wonen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |