Wat zijn er véééél mensen hier die bang waren voor de plaaggeest!quote:Op zondag 29 juli 2007 13:41 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik krijg er nu nog rillingen van.....
Dat harlekijnenmutsje in combinatie met die bolle wangen. Hij ziet er zo vrolijk uit, maar hij doet van die kwaadaardige dingen...![]()

Ik woonde in Vlaardingen, daar woonden Bassie en Adriaan ook, dat was dichtbij hoor.quote:Op zondag 29 juli 2007 18:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Lol iedereen bang voor de plaaggeest.![]()

Verkleed als clown? Had hij niet gewoon een grote bril op?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:31 schreef Keano het volgende:
Ik was vroeger bang voor een videoclip waar Elton John volgens mij achter een piano zat en waarin hij verkleedt was als clown. Heb ff gezocht maar gelukkig kan ik het zo zo snel niet vinden

Ik durfde de gang niet meer over te steken toen ik die film had gezien. Uiteindelijk wel gedaan, maar poe wat was ik bang.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:57 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Overigens vind ik deze nog steeds niet prettig:

Was dat niet Freddy Mercury in zijn laatste clip ?quote:Op maandag 30 juli 2007 17:31 schreef Keano het volgende:
Ik was vroeger bang voor een videoclip waar Elton John volgens mij achter een piano zat en waarin hij verkleedt was als clown. Heb ff gezocht maar gelukkig kan ik het zo zo snel niet vinden

Ik kan niet lid worden omdat ik geen lid ben van Hyvesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:17 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Voor iedereen die bang was voor de plaaggeest: http://praatgroepplaaggeest.hyves.net/
Helaas kan ik niet lid worden want ik was niet bang voor hem.![]()

Ik kan niet lid worden omdat ik dat massale gedoe op internet haat en dus geen lid wil worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:29 schreef Coencordia het volgende:
[..]
Ik kan niet lid worden omdat ik geen lid ben van Hyves

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |