Altijd weer Sunchaser die er wordt bijgehaaldquote:Op donderdag 19 juli 2007 19:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tong80. Ze hebben me ooit verteld dat dat een vies, eng mannetje is die op schimmige fora post. En nog vrij veel ook...
Was ik ook bang voor maar net als Catweazle genoot ik er van. Bang zijn kan leuk zijn voor kinderen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:24 schreef Blue-eyes het volgende:
De serie Q&Q, en dan met name die scene dat ze op een foto een hand uit de grond zagen steken![]()
Jaren heb ik nog met angst door het bos gelopen![]()
Zo herkenbaar, ik heb zo lang als ik jong was de WC doorgetrokken om zo snel mogelijk weg te zijn. Volgens mij is dat een jeugdtaboe. Daar praat je niet over.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef ErikT het volgende:
De WC bij mn opa en oma. Die spoelde heel hard door. Dan deed ik de deur open, ging ik zo ver mogelijk staan, trok aan het touwtje en rende weg.
Dat ik de volgende ochtend niet wakker zou worden. WTF was ik voor bizar kind hee.
Na een aflevering van Sil de Strandjutter was ik jarenlang bang dat een dood meisje uit de wc zou komen om me bij m'n billen te grijpen. Achteraf snap ik de link zelf ook niet echt.quote:Op donderdag 19 juli 2007 22:53 schreef tong80 het volgende:
Zo herkenbaar, ik heb zo lang als ik jong was de WC doorgetrokken om zo snel mogelijk weg te zijn. Volgens mij is dat een jeugdtaboe. Daar praat je niet over.
Als je toen nou een script had geschreven en het "The Grudge" had genoemd, was je rijk geweest. Jammerquote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Na een aflevering van Sil de Strandjutter was ik jarenlang bang dat een dood meisje uit de wc zou komen om me bij m'n billen te grijpen. Achteraf snap ik de link zelf ook niet echt.
Ik vond dat ook óntzettend engquote:Op donderdag 19 juli 2007 22:50 schreef ErikT het volgende:
De WC bij mn opa en oma. Die spoelde heel hard door. Dan deed ik de deur open, ging ik zo ver mogelijk staan, trok aan het touwtje en rende weg.
Dat ik de volgende ochtend niet wakker zou worden. WTF was ik voor bizar kind hee.
quote:Op donderdag 19 juli 2007 23:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
Na een aflevering van Sil de Strandjutter was ik jarenlang bang dat een dood meisje uit de wc zou komen om me bij m'n billen te grijpen. Achteraf snap ik de link zelf ook niet echt.
Was een Nieuw Zeelandse "kinderserie" die in mijn jeugd 's middags werd uitgezonden op kindernet volgens mij.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:42 schreef MooiHoofd het volgende:
wtf is moddermonsters nou weer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |