Ja informatietechnologie is behoorlijk eng. Brrr. Heb er ook slechte herrineringen aan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:02 schreef Duvekoater het volgende:
Ik was jarenlang doodsbang voor I.T. en natuurlijk voor mn gordijnen want daar zaten heksen in![]()
Voor die pop ben ik toch is bang geweestquote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef MooiHoofd het volgende:
* Slappy the Dummy van Kippenvel, je weet wel die levende pop
Lijkt wel op Quark van Star Trek Deep Space 9.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:39 schreef amigone het volgende:
Ik ken Karbonkel wel hoor
Deze toch?
[afbeelding]
Ik vond het beest van Belle en het Beest vroeger eng!
Speel je ook LARP?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:39 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik was vroeger bang van de draak uit De Efteling.![]()
En dan te bedenken dat ik nu zowel boeken en beelden van draken in huis heb en gek ben van monsterfilms.![]()
Nee, zo erg is ,t niet.quote:
Je moet je ondertitel veranderen in "with an automatic drip"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Nee, zo erg is ,t niet.
Gewoon intresse in mythologie en wat er bij hoort (dus ook draakjes orcjes en andere wezens).
Tis gewoon goaf.
ROFL, goed idee.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:06 schreef tonks het volgende:
[..]
Je moet je ondertitel veranderen in "with an automatic drip"
Misschien was je in je vorige leven een illegale mexicaan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef Urquhart het volgende:
En uit een heel ver verleden schijn ik bang te zijn geweest voor slagbomen
Wie weetquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:05 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Misschien was je in je vorige leven een illegale mexicaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |