abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 17:19:10 #251
233083 DeRuphelman
To the moon and beyond
pi_67468379
verdwalen op straat
pi_67473483
Ik was als kind bang van zwarte piet en ik was ook bang voor zwarte mensen.
pi_67483246
quote:
Op zondag 22 maart 2009 05:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haatte Benjamin Ben om zn Rotkop

Net als die Tante Suus en nog zo'n pop op een andere zender.

Al had Tante Suus wel dikke tetten
Volgens mij bedoel je tante Soesa en Sassefras...
  zaterdag 28 maart 2009 @ 00:43:55 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_67483851
Ik dacht dat k hier al gepost had.
Mijn jeugdangsten:

-brand in huis. Als ik bijna sliep, was ik altijd bang dat het huis in brand zou vliegen
- De telefoon. Vroeger bleven die krengen net zo lang rinkelen tot er iemand opnam. Voicemail? die had je niet vroegâh. Als de telefoon rinkelde, ging ik achter de bank zitten en wachten tot het wegging.
-Grote mensenmassa's. Een keer een volle gymzaal vol met onbekende kinderen binnen gelopen. Meteen rechtsomkeert gemaakt en naar huis gelopen. Welkom fobie.
-Het donker. Ik durfde niet in het donker de trap op, want stel: beesten, spoken, monsters, etc.
-Beesten onder bed. Vooral beesten die je arm grijpen zodra je die langs het bed laat bungelen.

De rest herinner ik me niet meer, maar ik vond het al aardig wat eigk
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 28 maart 2009 @ 00:48:21 #255
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_67483938
quote:
Op maandag 30 juli 2007 14:09 schreef Flounder het volgende:
Liften. Ik heb ooit een keer meegemaakt dat de lift in onze flat niet stopte op de 8e verdieping maar richting de 9e ging. Helaas had de flat maar 8 verdiepingen.

Ik was 6 jaar en heb er 10 jaar een trauma aan over gehouden.

Ik sta dus niet op deze foto he!
[ afbeelding ]
Ik heb toch nog best wel lang nachtmerries gehad van de film 'De Lift'. Vooral de opa die in de liftschacht viel en de agent wiens hoofd afgehakt wordt. En toch blijven kijken .
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_67566825
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 22:07 schreef vipergts het volgende:
de duiker uit amsterdammed ik was kennelijk nog net iets te jong wat ik heb er nachtmerries van gehad.
Hehe ik maar wou hem zien haha net als the shining ook veel te jong gezien the witches was ik doodsbang voor en the gremlins ook btw Verder niet echt veel dingen meer standaard dingen als het donker en denken dat er van alles onder je bed zit en nog wat enge films. Las altijd griezel verhalen op de basisschool en heb toen eens een boek gelezen waar ik echt nachtmerries van heb gehad lange tijd het was een soort griezelbus achtig boek maar niet van paul van loon

Ook was ik lang bang voor een specifiek stukje in het bos vlakbij daar durfde ik nooit in zelfs niet op klaarlichte dag en nu kom ik er heel vaak doorheen met de mountainbike en vraag me echt af waarom
ik daar zo "bang" voor was vroeger

Eigenlijk best vroeg enge dingen mogen kijken haha frankenstein enzo kan ik me nog wel herinneren
dat ik dat heb gezien toen ik echt nog klein was
pi_67566827
Ik kreeg enge mannen achter me aan waarvan 1 met groot mes.
***** Kraak.....
  dinsdag 31 maart 2009 @ 14:59:06 #258
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_67579449
een monster ofzo uit een scooby doo film
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
pi_67662417
Kwas bang voor:

- Het spel 'Alone in the dark'
- De wc's in de bouwmarkt (zat geen water in! argh, kon je opgeslokt worden!)
- Dat er in openbare toiletten camera's hingen om je te bespieden (elk gaatje in de muur vond ik al
verdacht!)
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_67662581
* Clown It
* De man met de haak in 'I know what you did last summer'
pi_67664737
De film poltergeist heeft mij vele slapeloze nachten opgeleverd en na die film was een sneeuwend tv scherm (bestaat dat nog?) genoeg reden om heel snel weg te zappen en heel lang op te blijven omdat te bedde gaan dan echt even niet ging zeg maar Na het typen van dit beklag blijf ik nu ook nog maar even langer op denk ik
Angst of trauma
I like it I like it I like it loud ♥
döp dep döp dededöp döp döp
pi_67665913
Deze trok ik ook niet zo goed trouwens vroeger

pi_67748508
Honden
  maandag 6 april 2009 @ 16:59:22 #264
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_67764750
Eucalypta

En toch elke aflevering kijken om te zien of Paulus haar toevallig niet had weggestuurd.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  maandag 6 april 2009 @ 17:03:12 #265
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67764880
quote:
Op maandag 6 april 2009 16:59 schreef Cobra4 het volgende:
Eucalypta

[ afbeelding ]

En toch elke aflevering kijken om te zien of Paulus haar toevallig niet had weggestuurd.
Een kennis van mij dreigde haar dochter altijd dat Eucalypta haar zou komen halen als ze niet braaf was. En dat werkte best aardig
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  maandag 6 april 2009 @ 17:30:58 #266
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_67765770
Dat deden mijn ouders met Bromsnor. Gevolg; Alles in uniform joeg me de stuipen op het lijf.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')