Boeie.....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:52 schreef DeRCT14 het volgende:
2e topic al binnen een dag...
je account wat doe je!quote:
Ik vind em ook stom...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Skorpija het volgende:
En de nieuwe top banner met twee kussende vrouwen...
Ik snap even de link niet tussen Fok! en twee kussende vrouwen....
Ja maar twee zoenende vrouwen zijn stoer.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:56 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vind em ook stom...
Ik vind hem uber geil als ik nu FOK heb ik de hele tijd een boner....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Skorpija het volgende:
En de nieuwe top banner met twee kussende vrouwen...
Ik snap even de link niet tussen Fok! en twee kussende vrouwen....
En jij bent?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ja maar twee zoenende vrouwen zijn stoer.
En als je dat maar stom/flauw/belachelijk vindt, dan ben je een kneus/sukkel/PvdA-lul en heb je niks op Fok! te zoeken
joh?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik vind hem uber geil als ik nu FOK heb ik de hele tijd een boner....
![]()
waarom zou je nou 'vierkantblokje' in dat plaatje wegstrepen??quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef Vierkantblokje het volgende:
Nu we het er toch over hebben...
[afbeelding]
![]()
Dat heb ik altijd... mijn naam staat daar gewoon doorgestreept. bij jou niet dan??quote:Op maandag 16 juli 2007 13:03 schreef dvdk het volgende:
[..]
waarom zou je nou 'vierkantblokje' in dat plaatje wegstrepen??
Inderdaad, ook echt zo wegstrepen dat je het alsnog kan lezenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:03 schreef dvdk het volgende:
[..]
Dat is nu precies de vraag die mij ook al 25 seconden bezig houdt.. En het antwoord hierboven is nu niet bepaald bevredigend te noemenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:03 schreef dvdk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |