Ik was ze alleen als ik eroverheen schijt. (~2x per week dus)quote:Op maandag 16 juli 2007 22:32 schreef Spacehamster het volgende:
Hangt er van af of je je voorpoten regelmatig wast en hoe je eet..

Inderdaad, ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, een zak chips gaat altijd in 1 avond op hoor..quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef oorsnot het volgende:
ik heb echt NOOIT chips over, ik heb altijd chips te weinig...

niet iedereen vreet zoveel als jij, ik doe er zo 4 avonden mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap niet wat iedereen moeilijk doet, een zak chips gaat altijd in 1 avond op hoor..![]()

het gaat om het terug in de zak stoppen...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gooi overgebleven chips gewoon weg, denk er niet eens over na om dat terug in dat bakje te gooien..

4 avonden.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
niet iedereen vreet zoveel als jij, ik doe er zo 4 avonden mee.

blijft gewoon goed smaken hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
4 avonden.![]()
Dan kan je beter van die minizakjes nemen, neem je er daar 1 per avond van..

Hoezo zoeken? Er zit alleen maar chips in die zak, dus ik weet niet waar je naar wilt zoeken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:16 schreef veldmuis het volgende:
Als je met 'bakje' 'schaal' bedoelt is het goed! Van het zoeken in die zak naar chips krijg ik altijd vette vingertjes!
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |