Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:01 schreef SiRojK het volgende:
Fijne vakantie voor diegene die om 11.00 weg moest.. Helaas
En je punt is?quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef Lieve het volgende:
1 . . . 14 . . . 14 . . . 4
11 . . . 7 . . . 6 . . . . 9
8 . . . 10 . . . 10 . . . 5
13 . . . 2 . . . 3 . . . 15
hahahahahquote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Het zal me ook niets verbazen als ze nu gewoon zijn vergeten om de streams weer aan te zetten
Ik zag wel een schilder rondlopen, daar zal het wel over gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
Bron : Tien. Wat een zielepoten.
10:05 - Karima schept duidelijkheid
De dag is weer begonnen in de Villa en net als anders zitten de Miljonairs weer opgewekt en fris en fruitig aan de ontbijttafel. Vooral Brian is helemaal in zijn element. Al zingend begroet hij Karima en vraagt zoals het een echte Miljonair betaamt of de werkzaamheden voorspoedig verlopen. "Zijn alle muren zijn gedaan?", begint Brian tegen Karima. “Als je er geen vlek op ziet, betekent het dat ze gedaan zijn." Kijk, dat is duidelijke taal!
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.![]()
![]()
Ja hoor, ze liggen er ook mee in het zwembad.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef kleinzusje het volgende:
Zijn die fatboys water bestendig ?
Eerste jaars school voor journalistiek, die waarschijnlijk nooit z'n P gaat halen!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:00 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat voor kleuter schrijft die stukjes? Een 3-jarige?
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Het zal me ook niets verbazen als ze nu gewoon zijn vergeten om de streams weer aan te zetten
Een uurtje pas hoor.quote:
Ik heb Huub een kaartje gestuurd... 'Veel plezier in je nieuwe huis' met de boodschap dat we allemaal hebben gezien wat er gister is gebeurd en dat die kaart eigenlijk voor Natasia wasquote:Op maandag 16 juli 2007 11:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ga je Tas nou ook nog een fijne vakantie toewensen.![]()
![]()
Op de TIEN site doen ze net alsof er niets aan de hand is. Het begint gewoon zielig te worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:57 schreef beequeen het volgende:
Bron : Tien. Wat een zielepoten.
10:05 - Karima schept duidelijkheid
De dag is weer begonnen in de Villa en net als anders zitten de Miljonairs weer opgewekt en fris en fruitig aan de ontbijttafel. Vooral Brian is helemaal in zijn element. Al zingend begroet hij Karima en vraagt zoals het een echte Miljonair betaamt of de werkzaamheden voorspoedig verlopen. ”Zijn alle muren zijn gedaan?”, begint Brian tegen Karima. “Als je er geen vlek op ziet, betekent het dat ze gedaan zijn." Kijk, dat is duidelijke taal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |