Je hebt gelijk, maar de mensen die geen streams kijken daar geef ik de site van youtube door, dat ze maar op de hoogte zijn van dat corrupte zooitje daar bij de redactie enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 10:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jawel, want zij krijgen echt wel te horen dat ze veel te ver zijn gegaan. Amanda en Natasia kunnen niet tegen kritiek.
Maar tegenover de kijkers wil de redactie blijven doen alsof er niets gebeurd is. Vandaar de streamlock denk ik.

Ik heb 'm net ook gezien. Echt te walgelijk voor woorden. Ben er helemaal naar van.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef solara4 het volgende:
ik blijf het een verschrikkelijk filmpje vinden, snap niet dat het allemaal kan

Ik heb net een klein stukje gezien en werd er misselijk van.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef solara4 het volgende:
ik blijf het een verschrikkelijk filmpje vinden, snap niet dat het allemaal kan

Droomscenarioquote:Op maandag 16 juli 2007 10:56 schreef SiRojK het volgende:
Ik zit al een hele tijd met een superfijne theorie in mijn hoofd, maar het zal wel dagdromen blijven..
Vanmorgen is Stijn gearriveerd en die heeft natuurlijk gehoord wat er allemaal is gebeurd.. Naast dat er vele mailtjes binnen zijn gekomen bij de redactie wil Stijn er het fijne van weten.. Na het zien van de filmpjes weet hij genoeg, Natasia moet gaan..
10.00 Moeten de bewoners op de bank, er wordt eerst een korte 'test' gedraait waarin wordt verteld dat Natasia naar huis moet.. Brian en Amanda (en Natasia) gaan helemaal door het lint... Vandaar dat de streamlock zo lang duurt.. Straks gaan ze het nog dunnetjes overdoen MET camera's aan, maar er zal natuurlijk veel minder heftig worden gereageerd..

quote:Op maandag 16 juli 2007 10:58 schreef solara4 het volgende:
misschien moet ze haar excuus aanbieden.......

Zelfs dat zou ze nog weigeren, ze is namelijk onschendbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:58 schreef solara4 het volgende:
misschien moet ze haar excuus aanbieden.......

Ze vreet nog liever haar implantaten op.quote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zelfs dat zou ze nog weigeren, ze is namelijk onschendbaar.![]()

wel aan een plaatsquote:Op maandag 16 juli 2007 10:59 schreef grazygirl het volgende:
[..]
telefoonnummer is niet gerelateerd aan woonwijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |