die snachts zit te krijssen omdat er andere buurkatten gewoon lekker op de schuurdak liggen te liggen.
Er zijn bij ons in de straat best veel katten ,en alle katten kunnen redelijk goed met elkaar overweg.
Er is echter 1 kat van mijn buur die snachts vind dat alleen zij buiten mag liggen.
Dat gestoorde beest krijst zelfs als een andere kat in zijn eigen tuin ligt en het gestoorde beest vanaf zijn eigen balkon gewoon op afstand staat te krijssen om de krijs
Ik heb buurvrouwtje vorig jaar al gezegd dat ze die gestoorde kat van haar snachts binnen moest houden omdat dat beest ruzie zoekt terwijl de andere katten gewoon liggen te liggen en verder geen ruzie zoeken.
Krijg ik als antwoord dat ze het onderling moeten uitzoeken.
Uitzoeken zei ik toen,dat beest van jou krijst al naar een slapende kat ,Je zou ermee naar een katten fluisteraar moeten gaan om uit te zoeken wat het echte probleem is van dat beest .
Als ik mijn hond snachts zou laat blaffen krijg ik ook klachten van geluidsoverlast en dat de nachtrust van de buurt word verstoord.
Klacht : is niet de katten op zich maar de kutkat van mijn buurvrouw en de buurvrouw zelf,die net zo krijst als die kat van haar