Ligt op een steenworp van Appelschamquote:Op maandag 16 juli 2007 02:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan is amsterdam toch gewoon open? of bedoelt de TS echt "amsterda"?
quote:Op maandag 16 juli 2007 02:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt op een steenworp van Appelscham
ja of je gaat naar amsterdaMquote:Op maandag 16 juli 2007 09:38 schreef Intosia het volgende:
Als je op zondag wilt gaan shoppe moet je in America gaan wonen... Ben btw ook helemaal voor een 24 uurs economie
Kun je daar op zondag nacht nog een supermarkt binnen lopen dan? Kan het verkeerd hebben maar lijkt mij nietquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:38 schreef Intosia het volgende:
Als je op zondag wilt gaan shoppe moet je in America gaan wonen... Ben btw ook helemaal voor een 24 uurs economie
ja dat kan! zoiets heet een avondwinkel, dat is een kleine super die vaak tot heel laat snachts open is. geen 24 uur helaas.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:51 schreef Intosia het volgende:
[..]
Kun je daar op zondag nacht nog een supermarkt binnen lopen dan? Kan het verkeerd hebben maar lijkt mij niet
Dan is vrij veel dicht hoor, o.a. mijn stamcaféquote:Op maandag 16 juli 2007 02:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dan is amsterdam toch gewoon open? of bedoelt de TS echt "amsterda"?
Lekker op zondagnacht een pakje boter halenquote:Op maandag 16 juli 2007 09:51 schreef Intosia het volgende:
[..]
Kun je daar op zondag nacht nog een supermarkt binnen lopen dan? Kan het verkeerd hebben maar lijkt mij niet
hehe die grap was te verwachten natuurlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 09:53 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
[afbeelding]
En Rowwen Heze komt er vandaan![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:51 schreef Intosia het volgende:
[..]
avondwinkels moeten om 24:00 dicht toch altijd?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:22 schreef kyraaa het volgende:
[..]
Tot 22:00 uur de albert heijn op waterlooplein, daarna de avondwinkel
![]()
was ik laatst "uit gegaan", ben ik weer mijn wc borstel kwijtgeraakt, ik nog denken zo van .. uh .. kut, de avond winkel maar weer in dan!quote:Op donderdag 19 juli 2007 08:32 schreef Intosia het volgende:
Als ik terug kom van het uitgaan, en ik heb zoiets van, damn waar had ik nou die pritstift gelate? Dan wil ik gvd gewoon een nieuw kunnen gaan halen.
pcies!quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
was ik laatst "uit gegaan", ben ik weer mijn wc borstel kwijtgeraakt, ik nog denken zo van .. uh .. kut, de avond winkel maar weer in dan!![]()
nee, die deed het em nét nietquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:30 schreef Jumparound het volgende:
in america gaan je gaan stappen in horst... staphorst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |