mijn dokter zit daar, maar daar zitten er wel meer. Weet ook niet echt of mijn dokter goed is of niet, ben er maar één keer geweest. Kan nooit representatief zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:44 schreef PallominnoX het volgende:
Volgens mij moet je niet naar die op de Lawick v. Pabstraat gaan, geloof dat dat niet veel soeps is.
Ah de vervanger van Muck komt er al aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:21 schreef LaUraa het volgende:
Over twee weekjes ga ik de Achterhoek verlaten voor mijn nieuwe appartementje in Arnhem
Alvast welkomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:21 schreef LaUraa het volgende:
Over twee weekjes ga ik de Achterhoek verlaten voor mijn nieuwe appartementje in Arnhem
Is dat nou moeilijker voor iemand uit de Achterhoek?quote:
Hey tof, ik ga ook Communicatie studeren aan de HAN!quote:
Echt welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijker voor iemand uit de Achterhoek?
Oke leuk! Ga je in september beginnen? Het is wel een leuke opleiding, alleen het eerste jaar (gemeenschappelijke Propedeuse) moet je ff door heen.. Grappig dat Nijmegen dan nog dichterbij is, had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hey tof, ik ga ook Communicatie studeren aan de HAN!
Alleen ga ik het in Nijmegen volgen, lijkt me leuker dan presikhaaf en omdat ik in Arnhem Zuid woon is het kwa reistijd zelfs dichterbij
Februari helaas, was iets te laat met veranderen studiekeuze en moet nog een toelatingstest afleggen omdat niet juiste havo profiel heb.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:01 schreef LaUraa het volgende:
[..]
Oke leuk! Ga je in september beginnen? Het is wel een leuke opleiding, alleen het eerste jaar (gemeenschappelijke Propedeuse) moet je ff door heen.. Grappig dat Nijmegen dan nog dichterbij is, had ik niet verwacht.
Daar heb ik een tijdje bij gezeten, die is idd erg goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:47 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Johan de Witlaan zit wel een relaxe...alleen niet echt om de hoek.
Die gemeenschappelijke propedeuse is niet zoveel aan nee.. Je krijgt veel vakken waar je later eigenlijk niks meer over hoort, maargoed moet maar ff he..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Februari helaas, was iets te laat met veranderen studiekeuze en moet nog een toelatingstest afleggen omdat niet juiste havo profiel heb.
Is die gemeenschappelijke propedeuse moeilijk dan of gewoon weinig aan?
Welke taal doe jij erbij? Ik wil graag spaans doen
Ben wel al bij de HAN in presikhaaf geweest voor een orienterend gesprekje met Marion Elshof, die ken je vast wel
als je nou eerst de informaticapropedeuse daar gaat doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hey tof, ik ga ook Communicatie studeren aan de HAN!
Alleen ga ik het in Nijmegen volgen, lijkt me leuker dan presikhaaf en omdat ik in Arnhem Zuid woon is het kwa reistijd zelfs dichterbij
Geen van beidequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Tha_Mars het volgende:
Pff Als C-er maak je heel wat mee met I-ers die je in de projecten tegen komt![]()
Communicatie in de vorm van Digitale Communicatie en Communicatie en Multimedia Design?
Ik ga nu mijn 3e jaar in van CMD.
Ik doe geen ICTquote:
Zei je iets?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
IT-ers communiceren niet toch?
't Klopt wel wattie zegt, Nylz.quote:
Toen ik m'n opleiding nog deed zat die hele C er ook nog niet in. Hell, toen was er nog niet eens ISDNquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Klopt wel wattie zegt, Nylz.
Wij ICT'ers krommuniceren.
ze zijn echt verbazingwekkend mooi, vooral als je bedenkt dat ik ze met mijn telefoon gemaakt heb om naar mijn vriend te MMS'en die toen in tsjechie zat waar het alleen maar regendequote:
tof!quote:Toen had ik volgens mij (zal wel, want volgens mij was er maar één dag echt sneeuw) daar met de MTB rondgecrossed.
Zo tof, van de stijle, onverharde kant afcrossen zonder te weten of er een dikke stronk of kuil onder de sneeuw ligt![]()
Als je ze op ware grootte bekijkt zijn ze wel een beetje pixelig, maar als je ze op fok-formaat kijkt zijn ze goed te doen inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn echt verbazingwekkend mooi, vooral als je bedenkt dat ik ze met mijn telefoon gemaakt heb om naar mijn vriend te MMS'en die toen in tsjechie zat waar het alleen maar regende
preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je ze op ware grootte bekijkt zijn ze wel een beetje pixelig, maar als je ze op fok-formaat kijkt zijn ze goed te doen inderdaad
Sportfiets in ieder geval, iets hybride, maar wat wel en wat niet ben ik nog niet helemaal over uit. Dat ze bij een fabriek bestellen had ik al door, maar aangezien ik niet zo heel erg veel verstand er van heb, zoek ik een verkooppunt dat een beetje zinnige dingen kan roepen over fietsen enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef -skippybal- het volgende:
Ligt er aan wat voor een fiets je wilt. De meeste zaken bestellen het toch gewoon bij de fabriek, dus het enige verschil zit 'm in de prijs en service.
De Mantel in de Lawick van Pabstraat is op zicht wel goed te doen. Wel best druk vaak, dus beter ga je wat vroeger zodat je zeker weet dat ze de tijd voor je nemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Sportfiets in ieder geval, iets hybride, maar wat wel en wat niet ben ik nog niet helemaal over uit. Dat ze bij een fabriek bestellen had ik al door, maar aangezien ik niet zo heel erg veel verstand er van heb, zoek ik een verkooppunt dat een beetje zinnige dingen kan roepen over fietsen enzo.
Joh!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:18 schreef Smeich het volgende:
Nog meer mensen die vier rare lichten in de hemel gezien vannacht!?!! Aliens .. echt! Die gingen waarschijnlijk kijken hoe het stond met de update van hun nieuwe mothership, het nieuwe CS!
Jouw kuiten bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:21 schreef -skippybal- het volgende:
De UFO-hype is nu ook al in dit o zo schone topic
Waarom zou een UFO in godsnaam Arnhem willen checken?
Hoeveel had je toen al op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Smeich het volgende:
Dat zeg ik, die zijn jaloers op hoe het Centraal Station uitkomt te zien! Nee, het was echt heeeeeel vreemd! We zaten bij de 5th buiten en boven de plaza kwamen plots vier lichtjes langzaam aan in een soort vierkant vorm en die verplaatsten zich langzaam naar sonsbeekkant toe en de vorm werd plots anders daar de twee ondersten meer naar links toetrokken en dichter bij elkaar kwamen te staan. De twee linkerlichten werden toen minder fel en plots weg en die twee andere gingen minutenlang om en om flikkeren.. alsof deze met elkaar aan het communiceren waren en plots.. weg... donker wederom....
Als ik hier morgen niks schrijf ben ik ontvoerdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Smeich het volgende:
Dat zeg ik, die zijn jaloers op hoe het Centraal Station uitkomt te zien! Nee, het was echt heeeeeel vreemd! We zaten bij de 5th buiten en boven de plaza kwamen plots vier lichtjes langzaam aan in een soort vierkant vorm en die verplaatsten zich langzaam naar sonsbeekkant toe en de vorm werd plots anders daar de twee ondersten meer naar links toetrokken en dichter bij elkaar kwamen te staan. De twee linkerlichten werden toen minder fel en plots weg en die twee andere gingen minutenlang om en om flikkeren.. alsof deze met elkaar aan het communiceren waren en plots.. weg... donker wederom....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |