het tocht hier niet, windstil, alles staat tegen elkaar open maar helpt geen holquote:Op maandag 16 juli 2007 00:45 schreef devvertje het volgende:
Licht uit, ramen open 30min (zodat het flink hard onder dat hete dak door tocht) .. ga ff je huis uit fzo
en als je dan terug komt zzzzzzzzzzzzzzzzz
Nee, heb ik hier ook. Ik heb net een harde scheet gelaten in de hoop dat het een beetje door zou waaien hier binnen, maar hielp nie veel.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het tocht hier niet, windstil, alles staat tegen elkaar open maar helpt geen hol
Buiten is het nog warmer dan binnen. Dus de ramen open is een slecht ideequote:Op maandag 16 juli 2007 00:45 schreef devvertje het volgende:
Licht uit, ramen open 30min (zodat het flink hard onder dat hete dak door tocht) .. ga ff je huis uit fzo
en als je dan terug komt zzzzzzzzzzzzzzzzz
momenteel is het hier buiten koeler dan binnenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Buiten is het nog warmer dan binnen. Dus de ramen open is een slecht idee.
Heb je een tentquote:Op maandag 16 juli 2007 00:50 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
momenteel is het hier buiten koeler dan binnen
graadje of 26 hier
same here.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
het tocht hier niet, windstil, alles staat tegen elkaar open maar helpt geen hol
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:49 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Nee, heb ik hier ook. Ik heb net een harde scheet gelaten in de hoop dat het een beetje door zou waaien hier binnen, maar hielp nie veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |