Mooie breinbreker.... nog maar een paar uur kijken dan.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:47 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Trouwens, die eerste foto in je FB is wel erg interresant, ik kan er uren naar kijken maar snap 'm nog steeds niet
Maar ik wil slapenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:49 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Mooie breinbreker.... nog maar een paar uur kijken dan.
Precies.. dat ben ik ook aan het doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:34 schreef ondeugend het volgende:
Het lukt mij ook niet.
Nah dan maar werken.
Hier ook muggen, maar ik heb om 4 uur vanmiddag een afspraak dus ik zal wel nog voor 7 uur moeten gaan slapen hoe moeilijk dat ook is zonder ventilator.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:23 schreef Mustard_Man het volgende:
Kan niet slapen door de hitte en de muggen en ik verveel me de pleuris.![]()
![]()
kheb er 2 geplet, de anderen verstoppen zich wanneer ik op zoek ga.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:24 schreef tevebe het volgende:
Muggen heb ik een hekel aan. Voordat ik ga slapen doe ik altijd een kamerinspectie opzoek naar muggen. En als het warm is op m'n kamer richt ik een ventilator met timer op m'n bed. Timer op 2u zetten dus als je in slaap valt merk je niks van de hitte.
ik ga dalijk ook nog proberen te slapen, maar ben bang dat ik mijn nachtrust moet overslaan vandaag.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:25 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hier ook muggen, maar ik heb om 4 uur vanmiddag een afspraak dus ik zal wel nog voor 7 uur moeten gaan slapen hoe moeilijk dat ook is zonder ventilator.![]()
Kote beesten ook altijd. Ik heb inmiddels 30 muggenbeten, allemaal op m'n benen en armen. In NL beten ze me gvd nooit.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:50 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
kheb er 2 geplet, de anderen verstoppen zich wanneer ik op zoek ga.![]()
[..]
Dat komt omdat we in nederland boerenkool kennen...oh nvr mind je bedoeld muggen...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 05:55 schreef tevebe het volgende:
[..]
Kote beesten ook altijd. Ik heb inmiddels 30 muggenbeten, allemaal op m'n benen en armen. In NL beten ze me gvd nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |