Psycho.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik heb mijn hor ook eens gemold![]()
Het was met nieuwjaar en ik was zo raar en in de war dat toen ik eindelijk ben gaan slapen, ik ineens in een droom zat dat ik ergens opgesloten zat, en ik keihard op de deuren begon te rossen, totdat ik ineensch wakker werd terwijl ik op mijn bureau zat en op mijn hor zat te rammenDat was wel een frapante ervaring
![]()
ik heb gelukkig een balkon, met daarvoor een deur die open kanquote:Op maandag 16 juli 2007 10:52 schreef nicoo het volgende:
echt verschrikkelijk, ik heb zon kamer die over het algemeen de hele dag in de zon staat, en dan zon klein raampje dat totaal geen verkoeling verzorgtEcht gwoon mother fucking kut
![]()
Waar zit jij doorgaans wel achter het raam dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik heb gelukkig een balkon, met daarvoor een deur die open kanmoet er niet aan denken nu achter 1 raampje te zitten
alleen wel oppassen dat de kat niet naar beneden springt
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Waar zit jij doorgaans wel achter het raam dan?
*rillie*quote:Op maandag 16 juli 2007 02:57 schreef zhe-devilll het volgende:
ik ga het maar eens proberen geloof ik
![]()
Om mijn zolderkamer is het nog ruim 25 graden.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:25 schreef RickoKun het volgende:
............jullie vinden het ..........warm?.......geef mij ook effe een enkeltje naar afrika!
Wees slim, doe al je kleren uit en ga op de bank liggen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:01 schreef Janetje het volgende:
Ramen en deuren staan open..
'Tis inmiddels in m'n kamer afgekoeld van 34 naar 31..
Jeej.
half5 af?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
Mijn mobiel zegt 28gradenEn ik moet er weer om half 5 af
werken? krijg je die slotjes betaald dan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:34 schreef ondeugend het volgende:
Het lukt mij ook niet.
Nah dan maar werken.
Ssssst dat weten de andere mods niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:36 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
[..]
werken? krijg je die slotjes betaald dan?
Ow ok, ik kom nooit verder dan Fok, ja soms een beetje pr0n, maar dat is me vaak al te moeilijkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ssssst dat weten de andere mods niet.
Behalve fokken kan je nog meer op een pc doen,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |