* als ze haar op 4 voeten laten lopen en een bal op haar hoofd laten balanceren hebben ze er een zeeleeuw bij, is ook wel leuk..of ze boren een gaatje in d'r hoofd en laten er water uitkomen dan hebben ze free willy
* als ze deze weekopdracht ook verliezen en geen geld meer hebben hebben ze aan mona in ieder geval genoeg te eten voor de komende 80 dagen
bij deze week opd. heeft ze het makkelijk, de hoepel blijft bij haar dijen hangen,
dus genoeg tijd voor die 1+1=? puzzel
Breng hier je stem uit!
De BB : "Sje hadde me gesjegd dat ik twee weke stendbaaij moesj blaaijve"
quote:
op 10-12-1999 om 10:37 PM schreef Vote master het volgende:
Breng je stem uit in de Topic:***********************
Breng hier je stem uit!
Hé Vote master, ik heb nu al minstens 740 topics ontdekt waar jouw oproep nog niet in staat! Hoe kan dat? Last van schrijfkramp, of heb je inmiddels je eigen irritatiegrens gevonden?
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 13 Oktober 1999).]
Als Mona voor de camera staat, zijn er tenminste veertien dode hoeken, waar Maurice & Karin en Sabine & Bart, ongegeneerd kunnen vozen.
De bewoners beleven met Mona elke dag een zonsverduistering.
quote:
op 10-12-1999 om 10:36 PM schreef chantal het volgende:
nog even op dat ze zegt wat ze wil zeggen doet ze in het openbaar en niet fluisterend,schrijven en verbranden,krijtend zoals sommige bb bewoners.......
In het openbaar???????????? Sabine moet het voor haar opnemen in de ruzie met Karin en Sabine en Ruud moet de andere bewoners gaan vertellen dat ze haar niet mogen nomineren om de reden dat ze er als laatste is bijgekomen. Ze loopt de anderen gewoon op te fokken. Ik heb nix tegen een goeie ruzie in het BB-huis, maar voor dat achterbakse gedoe van Mona ben ik een beetje allergisch!
quote:
op 10-13-1999 om 12:49 AM schreef Lucky het volgende:
Mona heeft maar 1 goede kant en dat is haar achterkant als ze de deur uit loopt volgende week donderdag !!
Lucky, did you read my mind!
quote:
op 10-15-1999 om 12:04 AM schreef misterDre het volgende:
Lucky, did you read my mind!
juist psies dat issum
Iets wat zo rond is heeft geen kanten.......
weet iedereen toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |