abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199877
* Met haar haar kan de grond gedweild worden
of er kunnen truien van gebreid worden als het wat kouder wordt. En het kan natuurlijk als verfkwast gebruikt worden.

* als ze haar op 4 voeten laten lopen en een bal op haar hoofd laten balanceren hebben ze er een zeeleeuw bij, is ook wel leuk..of ze boren een gaatje in d'r hoofd en laten er water uitkomen dan hebben ze free willy

* als ze deze weekopdracht ook verliezen en geen geld meer hebben hebben ze aan mona in ieder geval genoeg te eten voor de komende 80 dagen

love=life
  Admin dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:26:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_199878
Nadeel:
Als ze op het strand ligt te zonnen komt binnen de kortste keren Greenpeace om d'r terug in zee te rollen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_199879
Ze hoort in Pieterburen thuis
Van alles is weer waardeloos

pi_199880
voordeel:

bij deze week opd. heeft ze het makkelijk, de hoepel blijft bij haar dijen hangen,
dus genoeg tijd voor die 1+1=? puzzel

dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:34:00 #5
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_199881
ze heeft heel veel goede kanten hoor, je ziet haar zoals ze echt is en ik kan het weten ook al is het jaren terug dat ik bij haar weleens over de vloer kwam (ook weer via iemand die ik ken) maar dat doet er niet toe..
ze is behulpzaam,
altijd vrolijk,
is niet schijnheilig,
en zegt wat ze wil zeggen....
enz enz
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 22:36:00 #6
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_199882
nog even op dat ze zegt wat ze wil zeggen doet ze in het openbaar en niet fluisterend,schrijven en verbranden,krijtend zoals sommige bb bewoners.......
pi_199883
Breng je stem uit in de Topic:

Breng hier je stem uit!

May I have your votes please
pi_199884
En:
De kippen raken van de leg af als ze haar horen praten.
Het liedje is bij voorbaat al verprust als zij meezingt (was het eigenlijk al).

De BB : "Sje hadde me gesjegd dat ik twee weke stendbaaij moesj blaaijve"

pi_199885
quote:
op 10-12-1999 om 10:37 PM schreef Vote master het volgende:
Breng je stem uit in de Topic:

Breng hier je stem uit!

Hé Vote master, ik heb nu al minstens 740 topics ontdekt waar jouw oproep nog niet in staat! Hoe kan dat? Last van schrijfkramp, of heb je inmiddels je eigen irritatiegrens gevonden?

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 13 Oktober 1999).]

pi_199886
Mona heeft maar 1 goede kant en dat is haar achterkant als ze de deur uit loopt volgende week donderdag !!
Het gaat er niet om waar het om gaat.....
pi_199887
Mona d'r kanten ? Mona VAN KANT.
Pleezzeee...
pi_199888
Mona doet prima dienst als vogelverschrikker in de tuin. Vooral als ze gaat zingen.

Als Mona voor de camera staat, zijn er tenminste veertien dode hoeken, waar Maurice & Karin en Sabine & Bart, ongegeneerd kunnen vozen.

De bewoners beleven met Mona elke dag een zonsverduistering.

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_199889
quote:
op 10-12-1999 om 10:36 PM schreef chantal het volgende:
nog even op dat ze zegt wat ze wil zeggen doet ze in het openbaar en niet fluisterend,schrijven en verbranden,krijtend zoals sommige bb bewoners.......

In het openbaar???????????? Sabine moet het voor haar opnemen in de ruzie met Karin en Sabine en Ruud moet de andere bewoners gaan vertellen dat ze haar niet mogen nomineren om de reden dat ze er als laatste is bijgekomen. Ze loopt de anderen gewoon op te fokken. Ik heb nix tegen een goeie ruzie in het BB-huis, maar voor dat achterbakse gedoe van Mona ben ik een beetje allergisch!

vrijdag 15 oktober 1999 @ 00:04:00 #14
215 misterDre
Paint it black!
pi_199890
quote:
op 10-13-1999 om 12:49 AM schreef Lucky het volgende:
Mona heeft maar 1 goede kant en dat is haar achterkant als ze de deur uit loopt volgende week donderdag !!

Lucky, did you read my mind!

pi_199891
quote:
op 10-15-1999 om 12:04 AM schreef misterDre het volgende:
Lucky, did you read my mind!

juist psies dat issum

-wateffer-

pi_199892
Onzinnige Topic!

Iets wat zo rond is heeft geen kanten.......
weet iedereen toch.

I'm not enough man to be a perfect man but I'm man enough.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')