Moet ik dat nou echt gaan uitleggen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef Strychnine het volgende:
Ik snap niks van je vergelijking met de loterij, maar, eens met klacht, ook al ben ik geen postbode
Als ík de loterij win en zo'n huis koop, kan het me geen fuck intresseren of de postbode er last van heeft of nietquote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Moet ik dat nou echt gaan uitleggen?
voordeur onvindbaar=niet leuk -> brievenbus onvindbaar=niet leuk
veel te strakke veer op deur=niet leuk -> veel te strakke veer op brievenbus=niet leuk
duidelijk?![]()
Je moet meer pindakaas etenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef koejoeloek het volgende:
En waarom zijn er dan wél mensen die een brievenbus kopen met een veer er aan, waardoor ie zo moeilijk open gaat dat je jezelf in verschillende yoga-standen moet begeven, om er dan achter te komen dat het niet lukt, dat de veer te strak is, waardoor je je post op de grond moet leggen, en vervolgens met twee handen een brievenbus moet open wringen, daarna je vingers heel snel wegtrekken want geheid dat ze er tussen komen, en je de rest van je wijk met twee blauwe vingers mag rondlopen.
Nej, maar dan kun jij ze wel gewoon openmakenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Gaan mensen daar fatsoenlijke brievenbussen van kopen?
Probeer dat maar met 2 vingers, is echt haast niet te doen vaak, blijkbaar ben je geen postbodequote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef je_oma het volgende:
[..]
Nej, maar dan kun jij ze wel gewoon openmaken
Die heb je ook. Dat je je spullen in de bus dropt en dan snel je handen terug moet trekken omdat de hond er op aanvalt. Ik wil niet eens weten hoe die post of die krant eruit ziet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef Tmaatje het volgende:
Wat mij nog veel erger lijkt is van die brievenbussen waar gedresseerde honden zitten te wachten op de post....![]()
Vind het iedere week weer heerlijk om te horen (helaas niet zien) hoe een hond de post van familie X aan flarden trektquote:Op zondag 15 juli 2007 23:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Die heb je ook. Dat je je spullen in de bus dropt en dan snel je handen terug moet trekken omdat de hond er op aanvalt. Ik wil niet eens weten hoe die post of die krant eruit ziet.
En de volgende dag een klacht over het feit dat de post er niet uitzag...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:03 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Vind het iedere week weer heerlijk om te horen (helaas niet zien) hoe een hond de post van familie X aan flarden trektAl weken op een rij, heb ze al aantal keer gevraagd om de deur dicht te maken naar de gang, zo moeilijk kan dat tochniet zijn. blijkbaar wel, tot die tijd, vermaak ik me kostelijk, luisterende naar de hond & zijn post. Ik maak er ook echt even tijd voor vrij
![]()
Nou, er zijn ook postbodes die dat doen.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Beach het volgende:
Ook ergerlijk, als de folder/krantenjongen zijn zooi er niet goed doorheen doet![]()
Meestal haal ik dan die zooi eruit en pleuer het op de grond, zodat ik mijn werk normaal kan doen![]()
Nee, tot de deur ben je als postbode verantwoordelijk, wat er vervolgens in dat huis met de post gedaan word, is totaal niet mijn zaak, ookal freten ze het op.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
En de volgende dag een klacht over het feit dat de post er niet uitzag...![]()
Ja, maar wie zegt dat jij er niet van te voren aan hebt lopen knagen?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:12 schreef koejoeloek het volgende:
[..]
Nee, tot de deur ben je als postbode verantwoordelijk, wat er vervolgens in dat huis met de post gedaan word, is totaal niet mijn zaak, ookal freten ze het op.
Die zijn ook vreselijk inderdaad, wie dat ooit bedacht heeft..quote:Op zondag 15 juli 2007 23:11 schreef yosander het volgende:
Mee eens!
Bezorg zelf de Peperbus (een weekkrant in Zwolle) en dan loop je daar met zo'n stapel kranten en dan moet je bukken voor een brievenbus die 10cm van de grond is verwijderd.
Of sommige verticale brievenbussen.....![]()
Tja, ik denk niet dat men je echt serieus neemt als je opbelt en zegt: "De postbode heeft van onze post gegeten".quote:Op zondag 15 juli 2007 23:15 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, maar wie zegt dat jij er niet van te voren aan hebt lopen knagen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |