Dat dacht ik ook al!quote:Op zondag 15 juli 2007 20:55 schreef Olep het volgende:
Misschien ben jij diep van binnen ook zo'n persoon.
Ik hoop dat hij dan niet remt, maar over die vervelende presentator en Co Spee rijdt met z'n vrachtwagenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Oud lijk wat lijntjes op de weg niet snapt en half in een vrachtwagen kruipt, daarmee geconfronteerd word en dan gewoon ijskoud vol blijven houden "Ik krijg toch nooit een ongeluk" en "Ik vind dat ik goed rij".![]()
Nee kneus, die agent laat je toch net beelden zien dat je duidelijk niet tof rijdt, leer ervan en doe niet alsof je het beter weet.
Met dat soort mensen hoop je toch bijna dat die vrachtwagen ineens plotseling moet remmen voor iets![]()
Misbruikersquote:Op maandag 16 juli 2007 19:16 schreef NoBody122 het volgende:
[afbeelding]
Blik op de Weg
Leo de Haas
Wegmisbruikers
Koos Spee had gevraagd aan Leo de Haas of hij, zoals nu bij Wegmisbruikers, vast onderdeel van BodW mocht worden. Dat mocht niet, omdat BodW objectief wil blijven (wat ik geheel terecht vind). Als gevolg hebben alle politiekorpsen een verbod gekregen om mee te werken aan BodWquote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef BBoy_Symm het volgende:
Er was toch iets met blik op de weg? Zon vent zat zich ermee te bemoeien?
Bron?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Koos Spee had gevraagd aan Leo de Haas of hij, zoals nu bij Wegmisbruikers, vast onderdeel van BodW mocht worden. Dat mocht niet, omdat BodW objectief wil blijven (wat ik geheel terecht vind). Als gevolg hebben alle politiekorpsen een verbod gekregen om mee te werken aan BodW
Als 'smoesjes' zijn toen opgegeven:Leo de Haas heeft eens openbaar verteld dat hij ooit meer dan 200 KM/u had gereden (in NL).. De politie maakt bij BodW gebruik van eigen auto's van Leo, dit zou volgens het BVOM niet mogen.. Helaas voor Koos slaat dat nergens op (of ze zijn gewoon selectief in het toepassen van die regel...) aangezien de huidige videowagens ook allemaal van een derde partij zijn (leasebakken)..
Al met al een beetje kinderachtig dus van Spee
Dat is toen een tijd geleden inderdaad in de media behandeld. Mss dat je even moet googlenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:50 schreef iknowbest het volgende:
[..]
Bron?
Dit lijkt mij nogal lariekoekm namelijk
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef veldmuis het volgende:
Dan zeg ik: alle bejaarden de weg af!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |