http://teletekst.nos.nl/tekst/120-01.htmlquote:In Almere is een 56-jarige man gedood bij een steekpartij. De man reed in zijn auto,die met eieren werd bekogeld. De man stapte uit om een groep jongeren aan te spreken.Vervolgens ontstond een vechtpartij, waarbij werd gestoken. Drie jongeren van 15,16 en 18 zijn opgepakt.
Dus 3 kids is nog niet helemaal zeker.quote:Jongeren steken man dood na ruzie over eieren
Bron : Elsevier
Een 56-jarige man uit Almere is zondagochtend overleden aan de verwondingen die hij zaterdagavond opliep bij een steekpartij. Aanleiding voor de steekpartij was een opmerking over het gooien van eieren.
Drie jongeren zijn opgepakt
Volgens de politie reed de man door de Zomerstraat in Almere-Buiten, toen zijn auto werd bekogeld met eieren. Toen hij uitstapte om de eiergooiers aan te spreken onstond er ruzie waarbij de man werd neergestoken.
De Almeerder werd in kritieke toestand overgebracht naar het Flevoziekenhuis, waar hij later bezweek aan zijn verwondingen.
Jongeren
Het groepje eiergooiers bestond uit vijf tot zes jongeren. Drie van hen zijn opgepakt. Het gaat om twee jongens van 15 en 18 jaar die ter plekke werden gearresteerd en om een 16-jarige jongen die zich zondagochtend zelf meldde bij de politie.
quote:Op zondag 15 juli 2007 19:07 schreef Juicyhil het volgende:
[knip]
"Maar we hebben niets te doen".quote:Op zondag 15 juli 2007 19:05 schreef Aanvoerder het volgende:
Het wordt tijd dat dit soort jeugd eens keihard wordt aangepakt. Hangjongeren moeten ze ook meer tegen doen. Als de politiek het niet doet, dan doen de mensen het op een gegeven moment zelf wel en dan gaan alle remmen los.
Geef ze een zak en een prikker en laat ze lekker vuilnis van straat halen.quote:
Ik ben bang dat dat dan een bloedbad word, die lui kunnen niet omgaan met voorwerpen waar een punt aanzit.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Geef ze een zak en een prikker en laat ze lekker vuilnis van straat halen.
Ze kwamen uit Almere.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat was de afkomst van de jongeren?
inderdaad regelmatig hoor ik weer van jongeren die iemand verkracht hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat dan een bloedbad word, die lui kunnen niet omgaan met voorwerpen waar een punt aanzit.
Wij hadden aan een voetbal genoeg gvdquote:
Dan zo'n stok met een grijper. En als ze het niet goed doen, dan pak je die stok af en mep je ze er laveloos mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat dat dan een bloedbad word, die lui kunnen niet omgaan met voorwerpen waar een punt aanzit.
Ik bedoelde of het marokkanen waren of niet.quote:
Vraag dan gewoon direct of het Marokkanen zijn.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik bedoelde of het marokkanen waren of niet.
(repost, blijkbaar was mijn reactie weggehaald door de linkse politie)
Ahh, het zijn de weer die "duivelse" Amerikanen die het gedaan hebbenquote:Op zondag 15 juli 2007 18:15 schreef TheThirdMark het volgende:
Tsja trieste waarheid.
Je wordt besmet waar je mee omgaat is een veelgebruikte leus.
Wij trekkens ons op aan de VS, dus is het niet meer dan logisch dat dit soort misdaden steeds vaker zullen voorkomen.
Erg triest om te horen. Maar troost jullie met 1 gedachte: Morgen gebeurd het weer en ben je dit al weer vergeten
quote:Op zondag 15 juli 2007 18:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ophangen, de hele groep, gewoon over nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |