abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199868
Echt domme wijven Sabine en Mona, de hele tijd zielig doen en ondertussen zelf ook over Karin en Bianca lullen, ze moeten zich gewoon niet zo aanstellen, had ik niet verwacht van Sabine (de trula zou willem zeggen)
En Bianca is helemaal geen lomp wijf, ze moet zeker blijven, zij is een van de weinigen in dat huis die echt haarzelf is..en trouwens waarom zegt niemand wat over Maurice?? Hij heeft ook best wel humor hoor.. Van mij mogen Mona en Sabine weg (raar he hoe je mening over iemand van de ene op de andere dag kan veranderen, ik vond de eerste paar weken dat Sabine echt moest blijven) de rest is allemaal OK.
love=life
pi_199869
Kristy, lieverd. Er zijn echt wel topics over dit thema waar je je mening kwijt had gekund. We proberen het aantal topics te beperken voor de trage downloaders. Dus alleen een nieuw topic plaatsen als het ook een nieuw onderwerp betreft!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_199870
Hunter, lieverd het interesseert me echt helemaal niks wat jij er allemaal van vindt moeten ze maar internet nemen dat niet zo sloom is en anders een beetje geduld hebbem
love=life
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 12 oktober 1999 @ 19:48:00 #4
862 Arcee
Look closer
pi_199871
Zet 'm op, Kristy!!
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_199872
5 postingen gedaan en nu al een grote bek ... nou dat word wat
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  dinsdag 12 oktober 1999 @ 21:19:00 #6
853 chantal
Onze eigen Riverdancer
pi_199873
Stiekem, stiekem de hele wereld is toch zo..enne zo stiekem zijn ze niet ze zeggen het hard op, Bianca en Karin fluisteren of schrijven het op en verbranden het of vlakken het uit (karin en maurice) da's pas stiekem..

Wij horen het toch so what's the matter???

dinsdag 12 oktober 1999 @ 23:34:00 #7
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_199874
Die Sabine dan, dat met Bart is maar voor zolang het leuk is, niets serieus, af en toe denkt ze wel es..... En dat zit ze met Mona te ouwebeppen, buiten, met z'n tweetjes, sneaky en gezellig. Daar zit echt een steekje los in het wereldbeeld.

En die arme (puke) Bart hopeloos verliefd. Word al een echte soap zo.

pi_199875
quote:
op 10-12-1999 om 09:19 PM schreef chantal het volgende:
Stiekem, stiekem de hele wereld is toch zo..enne zo stiekem zijn ze niet ze zeggen het hard op, Bianca en Karin fluisteren of schrijven het op en verbranden het of vlakken het uit (karin en maurice) da's pas stiekem..

Wij horen het toch so what's the matter???

Oké, nog maar een keer: het verbranden van het briefje en het uitvegen van krijt ging erom dat V niet zou weten waar ze het over hadden. Het waren GEEN geheimen voor of roddels over de andere bewoners.

woensdag 13 oktober 1999 @ 01:21:00 #9
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_199876
quote:
op 10-12-1999 om 09:02 PM schreef Gaby het volgende:
5 postingen gedaan en nu al een grote bek ... nou dat word wat

speekt en denk tegelijk en word daardoor weleens verkeerd begreppen en maak zo vijanden...jammer

Nou moet jij mij maar eens uitleggen wat ik hier verkeerd aan begrijp ?? Is er een censuur groep die alleen de eigen topics insteld ?? Dat gezeur om de laad tijd, dat boeit niet. Als mensen dat niet willen dan moeten ze maar lekker teleteksten ofzo. Kom op zeg ik heb even getest op 56k en ISDN en binnen de minuut is de index lijst er en je kan zelf zien hoe groot een groep is en beslissen of je wel of niet leest.

ALs de snelheid zo belangrijk is, dan pleur je de handel op een snellere server.

Forum ® us
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')