Verbeter de wereld begin bij jezelfquote:Op zondag 15 juli 2007 17:10 schreef Bullet-tooth het volgende:
Stoppen met ademen dan maar!!!11
De wereld is al verrot, daar valt niks aan te verbeteren.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:23 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Verbeter de wereld begin bij jezelf![]()
boehoequote:Op zondag 15 juli 2007 17:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
De wereld is al verrot, daar valt niks aan te verbeteren.
Temperaturen onder de 20 graden, echt typisch indonesiequote:Op zondag 15 juli 2007 17:34 schreef menesis het volgende:
Ik vind het echt heerlijk weer! Doet me denken aan een vakantie in indonesie paar jaar geledenAlle herinneringen komen weer boven!
Dan krijg je over een paar maanden een hartverzakking van je stroomrekening denk ikquote:Op zondag 15 juli 2007 17:12 schreef Quarks het volgende:
Schaf een airco aan, die dingen kosten niks meer tegenwoordig.
Iddquote:Op zondag 15 juli 2007 22:59 schreef Kaneel het volgende:
Ik heb in 100% gezeten.
Die 92% is de relatieve luchtvochtigheid. Zelfs bij een relatieve luchtvochtigheid van 100% zie je geen water, maar is het gewoon niet meer mogelijk nog meer water te laten verdampen. Zou de absolute luchtvochtigheid 100% zijn, zou water uit de kraan niet meer naar beneden stromenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef allsystemshalt het volgende:
Maar het is toch van de zotte, er zit bijna meer water in de lucht dan in water![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |