abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51492923
Ff een vraagje omdat ik het gedonder met onze geiser een beetje zat begin te worden, hij slaat steeds uit (zeg 4/5 keer per dag) en dan moeten we hem weer opnieuw aanzetten....
Thermokoppel is iets mis mee, heb hem nu al 5 keer vervangen, iedere keer doet ie het een paar weken goed en dan begint het gedonder weer....

Ik wil dus gewoon een nieuwe geiser aanschaffen of huren maar hoe gaat dat in zijn werk? Oxxio levert ons zijn dingen maar kunnen we hiervoor ook bij hun terecht of kan dat ergens anders? Waar moeten we opletten? Wat kunnen valkuilen zijn en wat kost het ongeveer?
pi_51493851
Waarom koop je zelf geen nieuwe geiser?
Huren is op termijn altijd duurder.
En zo duur zijn de geisers niet, kijk bv eens op warmteservice.
Hoe oud is de cv ketel eigenlijk, misschien net zo verstandig om gelijk een combi toestel te nemen.
pi_51493996
quote:
Op zondag 15 juli 2007 17:05 schreef klipper het volgende:
Waarom koop je zelf geen nieuwe geiser?
Huren is op termijn altijd duurder.
En zo duur zijn de geisers niet, kijk bv eens op warmteservice.
Hoe oud is de cv ketel eigenlijk, misschien net zo verstandig om gelijk een combi toestel te nemen.
Op termijn wilen we toch verhuizen, we huren nu een woning, hebben geen onderhoudscontract voor de geiser afgesloten en geiser is 5/6 jaar oud ofzo.
Wij hebben geen CV in huis maar 2 gaskachels ( I know maarja klaag de huisbaas maar aan daar komt binnenkort een ander topic over) dus weet niet of een combi wel mogelijk is bij ons

sorry heb niet zo heel veel verstand van verschillen tussen combi, geisers, cv-ketels ofzo
pi_51502902
Iemand?
pi_51513075
Let goed op de kleine lettertjes.

De vorige eigenaar van mijn woning had ook een huurgeiser. De duur van het huurcontract was 10 jaar maar hij heeft maar 6 jaar gewoond. De laatste 4 jaar moest ie wel gewoon betalen (eenmalige afkoop).

Heb je je huurcontract al eens goed bekeken ? Kan best zijn dat het onderhoud van die geiser verantwoordelijkheid is van de verhuurder ?
pi_51540579
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:36 schreef Sjummie het volgende:
Let goed op de kleine lettertjes.

De vorige eigenaar van mijn woning had ook een huurgeiser. De duur van het huurcontract was 10 jaar maar hij heeft maar 6 jaar gewoond. De laatste 4 jaar moest ie wel gewoon betalen (eenmalige afkoop).

Heb je je huurcontract al eens goed bekeken ? Kan best zijn dat het onderhoud van die geiser verantwoordelijkheid is van de verhuurder ?
Nee wisten we al vanaf het begin dat het eigen verantwoordlijkheid is, deze geiser hadden we toen we erin gingen ook zelf laten plaatsen door een oom die zelf een nieuwe ging kopen, heeft het al die tijd goed gedaan maar tja die begint nu kuren te krijgen, dus we hebben nu geen huurgeiser maar eigen geiser
pi_51556372
admiraal_anaal, zie PM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')