Zal ik het je vertellen wat er gebeurt?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef Dibble het volgende:
Tering zeg wat is dat een verslavende serie, heb nu btot seizoen 2 aflevering 6 gekeken en moet nu de rest downloaden wat ongv 8.5 gig is en dat met rond de 25 kb/s
wat dus 10 dagen of langer duurt
![]()
Kacht: IK WIL FUCKIN VERDER KIJKEN EN TE WETEN KOMEN WIE DE ALIENS OP HET EILAND ZIJN![]()
![]()
![]()
nee niet verder vertellen dan is het nie meer spannendquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zal ik het je vertellen wat er gebeurt?
Nietus!quote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Euh geen aliens. Oh ja Locke gaat dood in seizoen 3.
free leech?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik ben net s01, s02 en s03 aan het downloaden.
Free leech.
Charlie ook overigensquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Euh geen aliens. Oh ja Locke gaat dood in seizoen 3.
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:38 schreef Bullet-tooth het volgende:
Er zijn ook andere mensen op het eiland.
ja idd. jin die koreaan ging schuilen onder de bosjes met die big ass neger en d'r liepen lui langs, verder nog die lui die in het staartstuk zaten van het vliegtuig en the french chick die ook zomaar is verdwenenquote:
Das wel erg langzaam, heb je zo'n basis-abonnement of zo?quote:Op zondag 15 juli 2007 16:34 schreef Dibble het volgende:
Tering zeg wat is dat een verslavende serie, heb nu btot seizoen 2 aflevering 6 gekeken en moet nu de rest downloaden wat ongv 8.5 gig is en dat met rond de 25 kb/s
wat dus 10 dagen of langer duurt
![]()
Kacht: IK WIL FUCKIN VERDER KIJKEN EN TE WETEN KOMEN WIE DE ALIENS OP HET EILAND ZIJN![]()
:'(
Ja precies! Volgens mij zijn dat een soort van oermensen die ooit zijn gestrand en een beschaving wilden opbouwen.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:44 schreef Dibble het volgende:
[..]
ja idd. jin die koreaan ging schuilen onder de bosjes met die big ass neger en d'r liepen lui langs, verder nog die lui die in het staartstuk zaten van het vliegtuig en the french chick die ook zomaar is verdwenenmaargoed, die voetstappen zijn denk ik dus alien dino's die alles kapotscheuren en opvreten
![]()
Als er alleen maar van die gare leechers zijn en niet seeden.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Das wel erg langzaam, heb je zo'n basis-abonnement of zo?
weetnie is via torrents, slechte seeds denk ik.Normaal is mn downstream rond de 200 kb/s wat toch we; respektabeler is.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:46 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Das wel erg langzaam, heb je zo'n basis-abonnement of zo?
quote:Op zondag 15 juli 2007 16:48 schreef Dibble het volgende:
[..]
weetnie is via torrents, slechte seeds denk ik.Normaal is mn downstream rond de 200 kb/s wat toch we; respektabeler is.
je zit zelf ook plotlijnen te vertellen, ik wist helemaal niet dat er aliens in voor kwamen, bedankt.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:38 schreef Dibble het volgende:
[..]
nee niet verder vertellen dan is het nie meer spannendbtw er zijn heul wel aliens
![]()
Private trackers.quote:Op zondag 15 juli 2007 16:48 schreef Skic. het volgende:
[..]
Als er alleen maar van die gare leechers zijn en niet seeden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |