ik heb ze gehoortquote:Op zondag 15 juli 2007 16:53 schreef RickoKun het volgende:
[..]
je zit zelf ook plotlijnen te vertellen, ik wist helemaal niet dat er aliens in voor kwamen, bedankt.
torrents/nieuwsgroepen bashersquote:
Echt niet, ze zitten in purgatory.quote:
idd het is geen droomquote:
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef Dibble het volgende:
[..]
idd het is geen droomen betekenis van purgatory wil ik niet weten want dan is de spanning zo weg
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh dat betekent dat ze dood zijn, maar dat ze in een tussenstation zitten tussen leven en het hiernamaalsquote:Op zondag 15 juli 2007 17:02 schreef Dibble het volgende:
En betekenis van purgatory wil ik niet weten want dan is de spanning zo weg![]()
Oh toch wel? Daar gaat mijn theoriequote:Op zondag 15 juli 2007 17:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
En dat is allang ontkracht door de makers.
Nee sjonnie , Locke gaat niet doodquote:Op zondag 15 juli 2007 16:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Euh geen aliens. Oh ja Locke gaat dood in seizoen 3.
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:09 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Nee sjonnie , Locke gaat niet dood
Spoiler (min of meer)
[spoiler]HIj ligt in die kuil maar voor rest zie je niks na het incident met Ben.[[spoiler]
Charlie![]()
*fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap*quote:
Die zijn er nog niet van S3quote:Op zondag 15 juli 2007 17:20 schreef sjeppert het volgende:
koop dan ook gewoon de dvd's pauper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |