abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juli 2007 @ 10:33:27 #126
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_51908680
Vannacht weer wakker gehouden door 1 klein kut mugje.

Dat gezoem ook, echt, dat blijf je gewoon horen. Echt super irritant.

Heb de ventilator maar gepakt en aangezet, had erges gehoord dat zo'n briesje over je bed toch een mug weg kan houden
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_51908723
VEERTIEN! Veertien heb ik er in totaal gisteravond en -nacht doodgemaakt. Terwijl in de kamer de hele dag het gordijn dicht was en het raam op een klein kiertje. Het lijkt wel of ze een nest hebben waar ze uit komen vliegen wanneer er weer eentje dood is.
pi_51908909
Wat ook 'leuk' is.. dan hoor je hem zoemen, draai je je om, en dan zit dat gezoem opeens in je fucking oor! Dat is echt té trippend
† The 3 Kings †
pi_51908932
quote:
Niet bestrijden

Een vrouwelijke mug stopt pas met bloed zoeken als ze is verzadigd. Aan de andere kant kan ze zich slechts één keer in een aantal dagen volzuigen. Als er dus een enkele mug in de slaapkamer zit, kan men ervoor kiezen om zich te laten steken. Het voordeel is dat men van het gezoem af is. Helaas zijn er vaak nog wel andere exemplaren aanwezig die goed verstopt zitten. Bovendien is in warmere oorden een enkele muggebeet al genoeg om een ziekte als malaria, dengue of gele koorts op te lopen.
Gisteren werd ik gestoken en ik heb de mug gewoon haar gang laten gaan, beter 1 muggenbult dan 5 omdat ik die mug steeds weg sla...
  zaterdag 28 juli 2007 @ 11:32:38 #130
21616 Boy_Snakeye
Bass-Shifter
pi_51909612
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 10:50 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Gisteren werd ik gestoken en ik heb de mug gewoon haar gang laten gaan, beter 1 muggenbult dan 5 omdat ik die mug steeds weg sla...
Ik wordt dan helemaal gek van dat gezoem. Ik blijf toch onbewust luisteren als ik probeer te slapen.
  zondag 29 juli 2007 @ 16:57:22 #131
164678 Schnabbeltje
schnabbel, schnabbel
pi_51936945
Gvd, heb net een mug gefrituurd. Stinkt hier weer naar brandlucht. Kan ook geen extra raam opendoen, komen weer nieuwe muggen naar binnen.
pi_52978237
En vanavond weer goed raak. Ik zie ze nooit, voor ik ga slapen, ook al zoek ik als een gek.

Word gewoon wakker van de jeuk. Kijk rond en dan zit ie vlak boven me. *SMAK* dood....
En ja hoor, lig nog geen 5 minuten en weer een kut beest dat me 2 keer steekt. Maar deze kon ik niet vinden.....Aaarrghhh

Ze mooi elke avond de ventilator aan tot het eindelijk vriest buiten, zodat die krengen allemaal doodgaan....
pi_52978736
ik ben op vakantie maar die hoerenbeesten prikken me helemaal lek.
in nederland geen last van gehad maar hier is het drama.
ach morgen vlieg ik weer van mallorca naar nederland
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_52982361
Ligt dat aan mij of zijn die krengen aan het eind van het seizoen echt groter?

Vanmorgen was er een hele brutale. Ik sta mijn haar te doen en zie vanuit mijn ooghoek wat vliegen. Kijk opzij en zie zo'n prikapparaat hangen. Dat beest zat mij gewoon te bekijken en was overduidelijk van plan mij als voedselbron te gebruiken. Helaas was één keer in mijn handen klappen voldoende om hem te pletten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')